Ga naar inhoud
  • 0

alarm derde remlicht !


DON2006

Vraag

Hoi de nieuwste mercedessen en saabs (volgens mij) hebben een derde remlicht net als ons maar wanneer ze heel erg hard moeten remmen gaat ALLEEN het derde remlicht knipperen en de normale remlichten blijven gewoon branden. Dit om de achterliggende bestuurder te attenderen dat hij moet oppassen !

 

Is dit te doen met VAG COM ??

 

leuke (maar vooral veilige) optie lijkt me :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Tot nu toe heb ik alleen de knipperlichten kunnen testen via die output test. Die remlichten kan ik wel coderen maar het werkt niet in praktijk en met die output test. Lijkt me juist slim om aan te zetten als het werkt heb je een mooie veiligheidsverhogende optie erbij. Daarom ben ik er ook mee aan het testen gegaan.

Ik ga er ook eens mee rommelen. En hoop dat @@Diver kan vertellen wat er nodig is om zaken aan de praat te krijgen. Eén vraag speelt wel door mijn hoofd, waarom staat dit dan niet standaard aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Knipperlichten stonden bij standaard aan bij een noodstop maar remlichten niet. Er staan wel meer opties niet aan die wel in vcds zitten, of de hardware is niet aanwezig in de auto. Of men was nog bezig met de wetgeving om het standaard aan te kunnen zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden