Ga naar inhoud

Uitlaatsierstuk passat b7 1.6tdi


jorrit245

Aanbevolen berichten

Vorige week is na lang wachten eindelijk mijn nieuwe passat toegekomen. Het is een berline met de welgekende 1.6tdi. Zeer tevreden maar de achterkant mist iets vind ik. Een chrome uitlaatsierstuk zou het volledig afmaken. Voor de 1.6tdi bestaat dat dus niet en na wat rond te neuzen op het forum ben ik er dus achtergekomen dat het uitlaatsierstuk van de 2.0 tdi hier ook op zou passen. Jammer genoeg heb ik dan 1 sierstuk over. Iemand misschien een oplossing of toeval een enkel liggen, want ik denk dat hier wel meer vraag naar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Jorrit met je 3AA VARIANT

Dankjewel, maar het is een SEDAN geworden :P

denk eerder dat het 'n zinspeling is op 't feit dat je je niet hebt voorgesteld...

Haha, ja dan toch een zinspeling die ik niet begrijp :?:lol:

 

Het ging meer om "BERLINER". Dat is geen VW term, maar hoort meer bij de vleeswaar thuis :mrgreen::mrgreen:

Maar TS weet dat het een SEDAN is.

 

Voorstellen is zeker niet verplicht maar wel leuk om kennis te kunnen maken. Leuk verhaaltje en natuurlijk foto's.

 

Maar om on topic te wezen, in Swifterbant zit een bedrijf die custom uitlaat sierstukjes last.

Ik zal kijken of ik achter de naam kan komen. Ik meende dat Jorrin daar vorig jaar geweest was of Frank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden