Ga naar inhoud

weer een nieuwe mod


ids30postma

Aanbevolen berichten

Oke ,nou ik moest net onder Rotterdam zijn bij Dirksland, het is inderdaad een R36 spoiler, ik heb 90 euro voor betaald zonder remlicht nieuw in verpakking.

 

 

Vandaag ook een speciefiek Passat RNS gescoord een 3C8 RNS 510 nieuwste model.

Ehh Dirksland is geen Zeeland maar nog steeds Zuid -Holland :wink:  Laat ze het maar niet horen dat je Flakkee Zeeland noemt en andersom ook niet :evil:  hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gezien. Melding op het dashboard.

 

Verstuurd vanaf mijn Samsung S4

dat is van mijn Xenon, maar volgens Lucas moet ik ze weer gewoon origineel aansluiten op het boordnet en dan additioneel uitschakelen,ik heb ze nu op de originele grootlicht van de halogeen lampen zitten, vandaar die foutmelding.

aangepast door ids30postma
Link naar reactie
Delen op andere sites

tjah, ik heb gisteren voor de eerste keer in 2 weken tijd weer eens in de passat gereden...

wil ik maar zeggen, is niet omdat je het niet veel gebruikt dat je het daarom niet moet hebben.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een half jaar opzoek te zijn geweest naar een R-line sideskirt rechts ben ik er helaas niet in geslaagd om een te vinden.

Vandaag maar naar de dealer gegaan en gevraagd wat de prijs was, 400,20 ex BTW ik schrok behoorlijk en vroeg wat hij voor mij kon betekenen qua prijs.

Uiteindelijk zijn we met twee r-line hoekstukken links en rechts en de r-line sideskirt inclBTW uit gekomen op 384,10 , nou dat vond ik welaardig netjes, aangezien alleen al de r-line sideskirt 400 EX BTW kostte, heft hij mij 30 % op alle stukken gegeven, ik zeg TOP dealer naarden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden