Ga naar inhoud
  • 0

Krassen in ramen


Tisco

Vraag

Wie kan mij een tip geven hoe ik aanzienlijke krassen in de achter zij ramen kan verwijderen, zonder nieuwe ramen aan te schaffen.

Schijnbaar heeft er zand tussen de rubbers gezeten tijdens het open en dicht doen van de ramen waardoor er aanzienlijke diepe krassen achter gebleven zijn in de ramen, de rubbers heb ik reeds schoongemaakt dus dat euvel is weggenomen, nu de hinderlijke krassen nog.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb helaas hetzelfde probleem.

Bij Carglas had ik vorig jaar een offerte van meende €400,-- voor 4 ramen. Maar dan zelf erin zetten.

Maar na een poosje heb je weer krassen. Zal je ook nieuwe raamlijsten moeten nemen.

Dan wordt het bij elkaar een hele dure grap. En dat was juist niet de bedoeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik werk bij een autoschadeherstel bedrijf.

als wij krassen in ramen vinden of zelf maken kunnen wij deze er niet uit krijgen.

echter: kunnen wij wel heel licte krasjes eruit krijgen met de polijst tol.

dit proces duurt zown half uur waarbij het gedeelte van de krasjes heel licht wordt opgeschuurt en daara uitgebreid wordt gepolijst met verschillende korrels.

maar als je dat ons moet laten doen dan ben je net zo duur uit ongeveer als het raampje vervangen bij een glasboer bv.

 

niet relevant maar wel te doen als je de juiste materialen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden