Ga naar inhoud
  • 0

Keyless entry op display


martijn171175

Vraag

Beste Forumleden en Passat wizards,

 

Ik heb een Passat variant modeljaar 2009 met af fabriek het Keyless entry systeem.

Echt een top uitvinding!

 

Nu heb ik niet zo lang geleden mijn instrumentenpaneel vervangen.

Ik had het blauwverlichte display met rode wijzers.

Nu het huidige multi color display van de Highline Passat.

Een mooie upgrade, maar ik mis nu alleen de teksten van het Keyless entry in het display.

Zoals: "second key in vehicle", "No key found", "Keybattery low" of meer van dit soort termen.

 

Zou het zo kunnen zijn dat dit ingeprogrameerd moet worden?

 

Het systeem werkt overigens zonder problemen, maar mis dus de teksten in het display.

 

Ik hoop dat er iemand is die weet hoe ik die teksten weer terug kan krijgen.

 

Alvast bedankt!

 

Gr. Martijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Dre,

 

Wat is het comfortmenu?

 

Ik heb het menuutje beschikbaar (wanneer de auto stil staat) om taal, eenheden ed in te stellen.

Het menuutje voor de radio, telefoon, navigatie, gemiddeld verbruik en alles wat daarbij hoort en een apart menuutje voor meldingen van de auto; tanken, eerstvolgende servicebeurt etc.

 

Gr. Martijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar vrees ik ook voor. Als je geen menu hebt voor instellen van de spiegels, coming home, leaving home enz.... heb je geen communicatie met de comfortmodule. Die "spreekt" nog BBP, terwijl je nieuwe tacho alleen "BAP" spreekt....

Als je een diesel hebt heb je een tacho met index 'G' nodig, voor benzine is het 'F' dacht ik... dan ga je wel alle menu's en meldingen te zien krijgen. Ook bv. bij lampdefect wordt dan aangeven welke lamp defect is, terwijl dat met een te nieuwe versie niet het geval is.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik kan wel in het menu om "Autohold" in te stellen, comming home en leaving home.

Echter daar vind ik niets van het keyless entry systeem.

Is dat een instelling die gedaan moet worden via vagcom?

Als je coming home/leaving home kan instellen en je hebt ook een comfort menu onder instellingen dan zou je deze meldingen allemaal moeten krijgen.

Wat is het nummer van de tacho welke je ingebouwd hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste Dré,

 

Nederlands aub... ;-)

ik ben een digibeet en heb (helaas) niet alle mooie software of laptops die alles uit kunnen lezen...

 

Is VCDS een programma op de laptop waarmee je alle modules kunt uitlezen?

 

Ik zou graag bij Guyke langs gaan voor aanpassing van mijn achterlichten en ik heb een nieuwe distributieriem nodig, alleen weet ik niet of Guyke daar zin en tijd voor heeft...

Als dat wel zo is, heeft hij vast alle spullen om er achter te komen of mijn tacho de juiste is, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Martijn,

 

VCDS is inderdaad HET programma om alles uit te lezen, aanpassingen te maken en coderingen te doen, guyke heeft ook de nodige apperatuur daarvoor...

 

Om te weten dat hij tijd en zin heeft moet je hem een PB sturen... daar kan ik niks over zeggen.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden