Ga naar inhoud
  • 0

Vraag over telefoonhouder in armsteun


mass26

Vraag

Mede Passat liefhebbers,

 

In mijn armsteun (passat variant 2011) zit deze, ik denk nokia telefoonhouder (zie foto in bijlage)

nu wil ik graag mijn samsung (micro usb) hierin opladen, weten jullie of dit makkelijk te realiseren is?

Google geeft weinig info over eventueel adapters of iets dergelijks.

 

(p.s. foto is gevonden van duitse site)

 

Grt Mass

post-10345-1423828397,018_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

er zit een 12v aansluiting aan de achterzijde van de console, je zou een 12vdc usb daar parallel op kunnen aansluiten in de console zelf?

 

zelf maak ik er een usb aansluiting voor de media in. (laad niet op) zodat ik de harddisk aan de radio kan hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
er zit een 12v aansluiting aan de achterzijde van de console, je zou een 12vdc usb daar parallel op kunnen aansluiten in de console zelf?

 

zelf maak ik er een usb aansluiting voor de media in. (laad niet op) zodat ik de harddisk aan de radio kan hangen.

 

 

Goed idee! Ik ga kijken of dit makkelijk te doen is, ik zocht eigenlijk voor een andere adapter voor samsung, maar die zijn denk ik niet te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb daar mijn iphone4 adapter zitten, maar past nu niet meer...moet wachten op adapter voor de 5 :-;

 

Ja ik heb een Samsung Galaxy Note... via bluetooth werkt alles prima, wil hem alleen incidenteel opladen en dan is dat vanuit de armsteun iets netter als via oplader in de 12v aansluiting in de asbak ;)

Ga binnen kort wel even aan het stoeien hiermee...

 

Kom er net achter dat mijn knipperlicht :idea: lampje linksvoor het niet meer doet .... hopelijk kan ik er zelf een beetje bij :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is alweer een tijd geleden dat de laatste reactie in dit item geplaatst werd, maar toch maar even een poging...

 

Ik vraag me al tijden af wat voor een ding dat nou precies is, bovenin die armsteun. Ik had het in m'n B6 (2006 - 2009), CC (2009 - 2011) en nu ook weer in de B7.. Zelfde ding, maar geen idee waar het voor dient, en er is ook weinig over te vinden... Het lijkt inderdaad een (deel van) een telefoonhouder, maar dan...? Zijn er accesoires verkrijgbaar om daar een iPhone (of ander toestel) in te klikken ten behoeve van het opladen?

 

Voor verbinding met de carkit heb ik hem niet nodig, maar als laadstation zou ik het wel prettig vinden om toe te passen... Kan dat zonder (al te veel) aanpassingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het is alweer een tijd geleden dat de laatste reactie in dit item geplaatst werd, maar toch maar even een poging...

 

Ik vraag me al tijden af wat voor een ding dat nou precies is, bovenin die armsteun. Ik had het in m'n B6 (2006 - 2009), CC (2009 - 2011) en nu ook weer in de B7.. Zelfde ding, maar geen idee waar het voor dient, en er is ook weinig over te vinden... Het lijkt inderdaad een (deel van) een telefoonhouder, maar dan...? Zijn er accesoires verkrijgbaar om daar een iPhone (of ander toestel) in te klikken ten behoeve van het opladen?

 

Voor verbinding met de carkit heb ik hem niet nodig, maar als laadstation zou ik het wel prettig vinden om toe te passen... Kan dat zonder (al te veel) aanpassingen?

 

Welkom op het forum Martijn,

 

Voorstellen op het forum is niet verplicht maar wordt zeer op prijs gesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Telefoonhouders voor dit type inbouw zijn gewoon te bestellen. Kijk maar op de volgende site, dan kan je zien wat er te leveren is:

http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/ ... hp?cat=c86

 

Dank! Deze adapters had ik al eens voorbij zien komen, maar ik kan nergens vinden dat ze ook geschikt zijn voor in de armsteun (ik zie alleen maar dat ze op het dashboard gemonteerd worden).. Maar deze houders kan ik dus ook in die unit in m'n middenarmsteun schuiven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Telefoonhouders voor dit type inbouw zijn gewoon te bestellen. Kijk maar op de volgende site, dan kan je zien wat er te leveren is:

http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/ ... hp?cat=c86

 

Dank! Deze adapters had ik al eens voorbij zien komen, maar ik kan nergens vinden dat ze ook geschikt zijn voor in de armsteun (ik zie alleen maar dat ze op het dashboard gemonteerd worden).. Maar deze houders kan ik dus ook in die unit in m'n middenarmsteun schuiven?

 

Ik heb die voor de Iphone 5 / 5S past perfect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nice! Weer wat geleerd en "probleem" opgelost.. Ideaal!!!

 

Voor TS trouwens ook een oplossing beschikbaar, hoewel die inmiddels waarschijnlijk wel iets in elkaar geknutseld heeft... Een universele telefoonhouder met snoertje en micro-USB: http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/ ... ea81293841

 

EDIT - .. deze werkt dan dus weer net niet in de middenarmsteun :(

 

Dank allen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden