Ga naar inhoud
  • 0

Golf 6 gti gtd stuur plaatsen in de 3c


passat b6 marko

Vraag

Ik wil een golf 6 gti stuur plaatsen, het stuur zelf is zo gevonden maar de echte catch is de stuurairbag er zijn maar weinig gti's voor de sloop dus ben even verder gaan kijken bij de vw familie en zag dat de Polo exact dezelfde airbag heeft kan iemand dit bevestigen? Of schijn bedriegt. En ik heb nu een normaal mfl stuur zijn er nog aanpassingen die gedaan moeten om het stuur passend te maken. Ik hoor het wel. En mocht er iemand nog een compleet gti stuur hebben liggen zonder flippers meld je ook hè!!! :D want dan hoef ik niet verder te zoeken :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hoi ik heb een passat uit 2006 kan dat stuur er ook bij mij in

 

Gr. Rob

 

Met een aantal aanpassingen, ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een schop geven.

 

Mijn passat uit 01-2009 heeft een wit MFA en stuurbediening.

Nog wel het oude model stuur

Wat heb ik nodig om een GTI VI stuur te plaatsen?

 

En is er hier iemand waar ik alle onderdelen zou kunnen kopen incl stuur ,en alles zou kunnen installeren ?

Ik heb wel ergens gelezen dat ene Dreke het zou kunnen,maar heb niet gelezen of het in het heden nog mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
die moet je dan vervangen voor een 3c0 953 549 AH module. Die zijn moeilijk te vinden op het net.

Welke module gebruikt een Passat van 2012 dan? Ook nog steeds deze AH versie?

 

nee, de B7 gebruikt blijkbaar compleet andere stuurkolom module, daar zit de sleepring, module én hendelset in één blok schijnbaar. Ik heb daar zelf ook laatst achter zitten informeren, maar dat was 'n totaal onbegonnen zaak. Partnumbers die niet overeen komen met de nummers die je voor je krijgt bij uitlezen en dergelijke onzin. Je moet dan al voor 100% weten van welke auto het afkomstig is, en of die betreffende auto is uitgerust met de opties die je probeert werkende te krijgen (in mijn geval ging het dan over MFL met DSG flippers)

 

Die module is inderdaad niet eenvoudig te vinden tweedehands, nieuwprijs bij de dealer was € 240, wist men mij bij VW in Hasselt te vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden