Ga naar inhoud
  • 0

Gateway voor rns 510


passat b6 marko

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Oh het is voor mijn passat

Nou je kan anders zeggen dat je met een Audi R8 rond rijd daar zit het ook in de 1k0 907 530 K :mrgreen:

 

De K zijn 3 versies van en enkel de SW0178 zou geen probleem mee zijn.

De K versie is al sinds 2004 tot 2012 gebruikt en daardoor dat er 3 versies zijn waarschijnlijk.

De 0021 kan niet geupdate worden en dient te vervangen, de 0170 kan geupdate worden naar 0178.

 

Voor de passat is de 1K0 *** *** K versie niet geplaatst geweest wel de 3C0 *** *** K in 2012.

Of daar een verschil op zit kan ik je niet zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1k0 907 530 j kiezen kan die ook ?

Mijn gevoel zegt neen en waarom.

J is ouder dan K

Waarom zoek je geen 3C0 daar weten we het voor 99% zeker of het een goede is.

Had ergens eens een lijst gezien van de gateway 1K0 ben aan het zoeken was van ross-tech als ik me niet vergis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1K0 werkt 100% zeker niet in een Passat... die heeft geen aansluitingen voor het electrisch stuurslot. Je MOET een 3C0 hebben en wel versie 'E' of hoger.

 

grtz, dre

Voila se diene Dr moesten we hebben :D

Da weten we nu ook al weer en was me ook al opgevallen dat ik in etka geen 1k0 voor de passat tegen kwam en dat stelde me wel aan denken waarom je geen 3c0 zou zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

3C0907530F is een gateway zou moeten werken.

Je moet hoger dan E hebben en met de L is er geen probleem.

Ik heb een H en daar had ik een probleem bij een bepaalde firmware upgrade met de RNS Van B =>C=>D en terug naar C moeten gaan.

 

Maar door wat zoekwerk voor jou heb ik gelezen dat de RNS D & F voor Mexico zou zijn.

Misschien dat dat het probleem was bij me vroeger.

 

Voor alle zekerheid vraag eens aan Dre die heeft al meer gateway's in zijn pollen gehad dan ik mijn RNS aan gedaan heb :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

3C0 907 530 is de gateway.... F is goed voor de RNS, ook voor de tacho. Die 'F' is wel zo'n rare die niet in Etka voorkomt als ooit in serie gemonteerd... die heeft ook geen vervanger en geen nadere gegevens...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3C0 907 530 is de gateway.... F is goed voor de RNS, ook voor de tacho. Die 'F' is wel zo'n rare die niet in Etka voorkomt als ooit in serie gemonteerd... die heeft ook geen vervanger en geen nadere gegevens...

 

grtz, dre

Is een gateway van 2008 die gebruikt is geweest in de 1ste Passat CC 2009 :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oké dus deze gewoon lekker laten liggen :D ja ik stel veel vragen dat weet ik, maar ik wil graag weten wat goed is en wat niet om een miskoop te voorkomen ;) maar ik wil graag de rns510 versie c of hoger ops en full color teller en op een dag achteruitrijcamera dus wil ik gewoon een gateway halen die ik niet steeds moet wisselen, en als ik een golf gti 6 stuur wil plaatsen heeft die ook nog iets met de gateway of maakt dat niet uit? Alvast bedankt voor alle info!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan spaar je een beetje voor een 'Q', dat is de laatste vezrsie die gemaakt is en in een 3C past (zonder ACC). Maar met alles van E en hoger werken alle opties die je daar zegt.... dus ook met een F

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In theorie is hij goed maar aangezien leeftijd en velen gaan naar een Hogere RNS bv LED.

Dan zou ik deze kantjeboordje noemen maar voor RNS B en C geen probleem want die waren er al in dat jaar.

 

Op ebay is er een L en een Q

 

EDIT:

RNS B tot 05/2009

RNS C vanaf 03/2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt op elke RNS (ook de D met 40 gb HD) toch maar 18 gb voor muziek....

Als je ECHT veel muziek wil hang je daar een MDI aan met een externe HD... (zelf heb ik 500 gb muziek in de auto zitten).

 

En echt, gateway versie E of versie Q maakt niks uit.... ik heb (met al die opties) een K zitten.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oké maar ik kan toch gewoon een sd kaart plaatsen van 64 gb ofzo of kan dan niet? En ik heb nu de oem cd wisselaar kan ik die er gewoon uithalen en een mei instoppen met de zelfde kabels als bij de cd wisselaar want Usb kan toch wel handig zijn :D zodra de mfd2 verkocht is ga ik maar eens kijken wat voor leuke toestellen jij hebt liggen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden