Ga naar inhoud
  • 0

Problemen verbinden Touch Adapter met UHV


jren

Vraag

Hoi,

 

Ik heb een probleem. Met enige regelmaat kan mijn Touch Adapter niet verbinden met de Volkswagen UHV waardoor ik dus ineens geen carkit meer kan gebruiken. Na veel gemier en gezeik èn terugzetten naar fabrieksinstelling werkt 'ie dan ineens weer. Ik snap er niets van maar kl*ten is het wel ....

 

Radio: RNS 300

Touch Adapter: VW Bluetooth Touch Adapter 3C0051435TA (HW: 0008).

Telefoon: Apple iPhone 5

 

De verbinding tussen de telefoon en de adapter loopt prima. Alleen de verbinding Touch Adapter <--> UHV (RNS300) loopt regelmatig slecht. Vooral als ik de auto heb uitgezet en naar een afspraak of aan het werk ga. Bij terugkomst bij de auto doet 'ie het ineens niet meer. Haal ik 'm er bij elke keer dat ik uit de auto stap uit en berg 'm op om 'm bij instappen weer op de stander te plaatsen dan heb ik geen problemen. Maar je moet 'm toch gewoon kunnen laten zitten?

 

 

Weet iemand waar dit gedoe aan kan liggen en wellicht hoe ik dit kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Aangezien de 'nieuwe' passat (feb/08)voorzien is van zo een voorbereiding heb ik via Marktplaats een Touch Adapter gekocht om straks vrolijk mee te kunnen bellen. Het lijkt erop dat deze 1.24 geinstalleerd heeft maar als ik jullie zo lees is een downgrade naar 1.23 verstandiger. Twee vraagjes:

 

- Iemand 1.23 beschikbaar? Ik zei nl op de VW site alleen nog 1.27 en 1.28 staan?

- Iemand al ervaring met de 1.27 of 1.28 versies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heeft er iemand voor mij nog versie 1.23 liggen waarmee ik kan downgraden?

Ik heb ook hetzelfde probleem, en v1.23 kan ik nergen meer vinden op de downloadsites van VW, alleen de hogere versies.

 

Bedankt voor alle hulp!

Stuur maar je mail adres via PB.

Stuur ik je V1.23 wel door. Helaas nog geen moderator die hem in KB wil plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook Bij mij nu plotseling het probleem dat de Touch Adapter niet koppelt met de UHV.

Ik heb een Iphone 5s

Voorheen geen problemen. Nu dit weeekend op een poging na mislukte alle koppelingen met de UHV. De eemalig geslaagde koppeleing werke perfect.

Bij opnieuw inklikken van de Touch was het weer mis.

Probleem lijkt me niet de Iphone te zijn maar de Touch Adapter die het vertikt verbinding met de auto zelf te maken of vise versa.

 

Alle suggesties zeer welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij hielp het Door de telefoon te ontkoppelen en de telefoonlijst uit de adapter te verwijderen. Hierna opnieuw de UHV verbinding tot stand te brengen en daarna de bluetooth verbinding tot stand te brengen. Hiervoor ging hij iedere keer na een minuut of zo opnieuw opstarten. Dus alles uit de touchadaptor verwijderen ook de telefoon. Niet meer het telefoonboek laden en hopelijk werkt dit ook bij jullie. Probleem ontstond na ongeveer 3 maanden perfecte werking.De telefoon is een Note 3 en de auto een Passat 2.0 tdi uit 2008.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb ook problemen net als de rest hier op het forum maar heb er 1.28 op staan.

connectie alles werkt goed heb trouwens een iphone 5s maar als ik gebeld word dan neemt hij soms de verbinding niet aan

en als ik bel soms ook niet maar ook heel vreemd soms werkt hij ook probleemloos.

 

zit zelf te denken om een kufatec in te bouwen had die ook in mijn vorige auto (bmw e60 2007)

dat werkte probleemloos.

 

heb nu trouwens een passat uit 09-2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan iemand mij helpen?

 

Ik heb kort na onze aanschaf de fysieke carkithouder vervangen voor een Touch adapter en dat heeft met hotten en stoten gewerkt, maar nu werkt het al enige tijd niet meer.

 

Hij krijgt geen verbinding met de UHV, wel kan ik soms via de telefoon contact krijgen, maar als ik dan bel hoor ik niet via de carkit, ondanks dat de telefoon aangeeft dat het geluid via de carkit loopt. Wanneer ik tijdens dat gesprek over schakel naar luidspreker van de telefoon, doet hij het wel..

 

Ik heb een iPhone 5 en ik heb even een foto gemaakt van de software en versie.. maar het is me ook een compleet raadsel hoe ik de touch adapter kan verbinden met bv een laptop ?

 

Dit is de foutmelding welke ik telkens zie..

 

800EC1EF-6B24-4D53-998B-A634B62B181B.jpg

 

FEA0BAC2-88A8-4337-B397-B62E5A3C2377.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb hetzelfde probleem zo af en toe. Wat wel eens wil werken is de stekker onder de passagiersstoel loshalen en weer vastklikken.

 

Met de laptop is best makkelijk. Als jede updatesoftware geinstalleerd hebt op je laptop, even je bluetooth aanzetten en verbinding maken met de adapter. Dan kun je updates uitvoeren mocht dat nodig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden