Ga naar inhoud
  • 0

klein vraagje


caatje_pj

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kijk, ik dacht al wel dat het met elkaar te maken had... Geen zoemer, geen lampje in de bestuurdersdeur die aangaat en geen interieurverlichting die aangaat (bij de andere deuren wel...)

 

Morgen de garage bellen (om winterbanden op m'n wielen te laten leggen) en meteen vragen of hij er naar wil kijken (of uit kan leggen hoe ik het zelf kan bekijken/maken :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kijk, ik dacht al wel dat het met elkaar te maken had... Geen zoemer, geen lampje in de bestuurdersdeur die aangaat en geen interieurverlichting die aangaat (bij de andere deuren wel...)

 

Morgen de garage bellen (om winterbanden op m'n wielen te laten leggen) en meteen vragen of hij er naar wil kijken (of uit kan leggen hoe ik het zelf kan bekijken/maken :) )

Gaan ze je deurslot vervagangen voor dik geld.

Jammer dat Apeldoorn niet bij je om de hoek is. Frank rekent 50 euro en is met 30 min klaar. Zijn al velen waaronder ikzelf bij Frank geweest. http://Www.deurslotreparatie.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat meen je?

En dan komt er geen nieuw slot in?

Toch de moeite om eens op en neer te rijden dan...

Nou nieuw niet, het wordt een ruilslot. Die van jou gaat eruit en een gereviseerde komt erin. Die er bij jou uitkomt wordt gereviseerd en weer bij de volgende ingebouwd. Het is zeer zeker de moeite.

 

Kijk maar op z'n site, kan je zien wat ie allemaal kan en doet. Wel ff melden dat je via vwpassat forum bij hem terecht ben gekomen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar dan is wel alles werkend. Je gaat je er toch aan storen ben ik bang. Je kan die anderen er ook uithalen natuurlijk, maar als je kijkt hoeveel 3BG leden er zijn die GRAAG de verlichting zouden willen en niet hebben........ :mrgreen:

 

Tip: Je zou Autohaas eens een mailtje kunnen doen, kijken wat het dan kost. Kan in een envelop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn 3C had ook geen verlichte luchtroosters, heb dus toen de luchtroosters van het nieuwste model Passat gekocht, €130,- lichter :shock::P

 

Tja... als je er jaren aan gewent raakt, ga je bij je nieuwe auto, zonder verlichte luchtroosters eraan irriteren he... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden