Ga naar inhoud
  • 0

Audi velgen op de Passat


Ron63

Vraag

Zojuist een originele Audi set gekocht die van een A5 af komt, de zogenoemde RS6 oud model 5 spaaks velgen.

Ze hebben een ET van 35, zijn gelukkig maar 7.5 breed en 17 inch, maarrrr........er liggen banden op van 245 breed, een typische Audimaat dus.......

Zal dit passen op de 3BG ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Morgen ga ik ff passen, denk zelf dat ze te breed zijn hoor. Wel een klein voordeel tov mn andere set, die ik nog steeds te koop heb, is dat deze ET35 hebben tov die andere set ET42, en dat deze 7.5 J breed zijn tov die andere met 8J.

Maar die andere set heeft 235 banden en dees weer 245 breed, ben benieuwd dus !!

Maar..een A5 heeft naafgat van 66.5 of maakt t niet zoveel uit als ik centreerringen bestel van 66.6 mm ? Beetje rotmaat is het...

 

Hier nog mn set die te koop is http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto- ... mympSeller

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat wordt een forse teller afwijking. Hou hier wel rekening mee. Verder ziet 't er super uit. Mooie velgen.

Volgens een banden site, heb ik een tellerafwijking van nog geen 3 %, als ik 70 op de teller ga, rijd ik nog geen 72, dus dat valt wel mee toch? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat wordt een forse teller afwijking. Hou hier wel rekening mee. Verder ziet 't er super uit. Mooie velgen.

Volgens een banden site, heb ik een tellerafwijking van nog geen 3 %, als ik 70 op de teller ga, rijd ik nog geen 72, dus dat valt wel mee toch? :D

 

In theorie valt alles mee, maar in praktijk is het altijd anders..

 

Ik heb de originele bandenmaat eronder liggen, met 85 op de teller rij ik volgens de GPS 80 :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het ziet mooi uit zo de velgen onder je auto.

 

je kan ff test met tomtom navigatie km ervan en dan naar je km van je auto hoe veel verschil is :mrgreen:

het val wel mee hoor bij mijn 3B met 19Inch 225/35/19 is er maar 1 km verschil in de auto 101 km

en tomtom navigatie 100 km en met ander navigatie ook 100 km

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zou ze idd niet verkopen, alleen even in de gaten houden en leen je je wagen uit, even goed vermelden ;-)

Heb zelf ook afwijkende maat van normaal en daardoor ook een teller afwijking.

Mijn afwijking is nu nog maar 1 km ipv ca 6-7 km

geeft vrijwel exact de snelheid aan nu. is altijd even wennen als je de winterbanden er weer onderlegt.

 

Mooi laten zitten. Ziet er lekker dik uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik neem aan dat bij jullie net als mij de afwijking gerelateerd is aan de snelheid :shock:

 

Bij mij wel iig... hoe harder ik ga rijden, hoe meer die afwijkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mooi gezicht! Vraag me alleen al of vanwege de lage ET waarde je wiellagers het niet extra voor hun kiezen krijgen... of je homokineten :roll:

 

Wel prachtige velg. Blijft een mooi gezicht onder deze passats.

zit maar 2mm verschil in met origineel. de 3BG heeft standaard ET37

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden