Ga naar inhoud
  • 0

piep uit tellerunit ( dashboard)


catch me

Vraag

Een aantal weken geleden net na de motor gestart te hebben kwam er een waarschuwings piep signaal uit het dashboard, tellerunit. Verder geen licht signaal of lampjes die aangingen, alleen een paar keer dat signaal.

Vanmorgen weg met de auto, niks aan de hand, zet de motor uit, en weer piepsignaal, maar nu ook mn acculampje heel flauw aan, deze ging uit en in mn display begint STOP te knipperen. Sleutel weer omgedraaid, motor gestart en geen melding, motor weer uit, geen melding.

In de auto is verder alles droog, geen water lekkage en een natte comfort module.

Wat zou het kunnen zijn. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee helemaal niets, maar had er wat raars bij merkte ik, als ik richting aangeef naar rechts, dan ook rem, dan stopt de richtingaanwijzer met knipperen. Rem los alles weer oké. Ook merkte ik dat het piepen van de unit alleen gebeurt als ik mn rem ingetrapt had tijdens het afzetten van mijn motor. Vandaag zag ik dat als ik mijn richtingaanwijzer handel naar rechts doe en mn contact uit deed mn lampje van de richtingaanwijzer in mn daschbord flauw brande.

Heb nu mn lamp rechts achter los gehad lampjes gecheckt en beetje contact spray erop. Tot nu toe werkt alles weer zoals het hoort. Waarschijnlijk toch slecht contact ( massa) ofzo geweest vermoed ik.

Houd het in de gaten en jullie op e hoogte van nieuwe ontwikkelingen.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Storing is tot nu toe weg, auto nog uit laten lezen zat een storing in van mn deurslot linksvoor, die heeft idd een keertje een jaar geleden gehaperd en tijdens het rijden toen een paar keer achter mekaar open en dicht gegaan. werkt tot nu toe goed.

Heb wel het stille vermoeden dat mn accu gaat overlijden, startmotor draaide van de week erg langzaam voor mn gevoel, en wederom twee keer een piepje uit mn dashboard, geen lampjes etc aan verder alleen pijpjes. starte verder wel goed......

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden