Ga naar inhoud
  • 0

aanwinst


de jo

Vraag

goede dag allemaal zojuist mijn w8 4.0 sedan opgehaald gaf afgelopen week een geel motor plaatje aan in het dashbord

hebben ze nagekeken en ik kon hem vandaag dus ophalen

heb hem gelijk afgetankt (was natuurlijk leeg) en na te zijn weggereden gaf tie weer dat symbool aan

wat nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

vandaag uit laten lezen hij gaf 3 storingen aan

de versnellingsbak de massakabel en nog iets ze hebben alles gereset om te kijken welke het precies is

ik reed daar weg gaf een beetje gas en hij sprong weer in beeld

nu heb ik een voor donderdag een afspraak om de terug roep actie te laten uitvoeren(de bobines) en zouden hem gelijk nog een keer uitlezen.

dus ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

goede dag allemaal (nou ja goed) vandaag telefoon gehad over de limo

zoals ze nu al hebben gevonden is het een koelventilator en hij geeft nog het een en ander aan waaronder de olie

de rekening zou na vervanging van ventilator en olie nu al 1450 euro zijn en dan moet ie nog een keer uitgelezen worden

heb contact gehad met het bedrijf waar ik de auto heb aangeschaft en die wilden de auto terughebben want zeiden ze we willen u geen kapotte auto verkopen

olie en een beurt zouden mijn kosten zijn maar de problemen met het motorlampje is voor hun

heb hem infeite zonder garantie gekocht maar dit hadden hun ook niet voorzien

nu staat ie in de service stand dus ze moeten alles nog even terugzetten en dan kan ik waarschijnlijk morgen terug naar het autobedrijf

jammer dat het 2 uur rijden is maar als ie daar dan weer goed vandaan komt hoop ik weer te kunnen genieten

gr de pechvogel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Das erg netjes van dat bedrijf, maar ging dat lampje dan niet branden tijdens de testrit?? Zo'n w8 lijkt me vrezelijk mooi maar je moet er niks mee hebben want het kost meteen erg veel geld. Das ook de reden dat ik er nooit 1 zal kopen. Volgens mij is het zoieso niet verstandig zo,n specifieke auto te kopen zonder garantie (hoewel de prijs er natuurlijk ook naar zal zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hij brande inderdaad ook met de proefrit (kijk eerder verslag) maar na een week wast ie klaar en kon ik hem ophalen tijdens de rit naar huis begon het weer.

inderdaad je moet het wel als hobby zien maar het rijd geweldig heb hiervoor een aantal mercedesen gehad maar dit is toch wel een aparte rijervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ben in alle comotie ook nog vergeten te vertellen dat ze in de eerste nacht dat ie bij mij voor de deur stond een kras erop hebben gezet hoe ziek kun je worden maar ja hij is nou terug dus we wachten weer af gr jo

 

ps weet iemand hoe ik een foto erop kan zetten bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik vermoed ook gewoon die sensoren in de uitlaat , die zijn in 9 gevallen op de 10 de boosdoeners

en zoiets moeten ze bij de dealers ook weten

maar wat ik niet begrijp is wat heeft je koelventilator te maken met een storing op de bak of een motorstoring

ik denk dat ze bij vw ook maar vervangen om geld te rapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nou als het goed is is ie maandag of dinsdag klaar het had wel te maken met de ven kost in nederland 850 ex btw maar ze hebben ergens in duitsland een dealer gevonden wat aanzienlijk scheelt volgens hun.

het is nu wachten dat ie binnen komt en dan kan ik um weer halen gelijk nieuwe olie en filters er in en hopenlijk is die dan weer goed.

hopenlijk kan ik volgende week weer in de limo rijden

gr jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden