Ga naar inhoud

  • 0

Elektrische achterklep


jaap

Vraag

Ik heb sinds een paar weken nadat ik de gateway gewisseld heb van een G naar een N problemen met de achterklep.

Als de auto een paar minuten gestaan heeft wil de klep niet meer open.

Het slot ontgrendeld wel maar de motoren doen niets.

Ik moet de auto dan eerst op kontakt zetten om het te laten werken.

Heb met VCDS alles al een paar keer gecontroleerd maar kan niet echt iets vinden.

Misschien toch ergens en bit of byte verkeerd?

Wie o wie kan me helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
En Jaap, al tijd gevonden om de G gateway erin te zetten ?

Nee nog niet, ik ga hem even met Arjen wisselen als hij zijn andere onderdelen binnen heeft.

Die ik voor hem monteren ga.

 

Ok, geen probleem, wacht vol spanning af op het hopelijk positief resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Peter zover uit elkaar ik wist niet dat Belgie nog zo groot was :D

 

Jep qua oppervlakte dan toch, imago is al sterk verkleint :lol:

Maare voor een bezoekje aan Guyke moet ik nog een stuk verder.

Is dichter voor me om naar Nederland te gaan, is maar om de hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
I love this info !!!

Kan ik eindelijk de klep eens deftig werkende krijgen, weet ik ineens mijn volgende mod en ook het kadootje voor onder de kerstboom smiley.gif

Toch vreemd die verschillen in de gateway.

Als de oudere types het niet doen ok maar je verwacht toch dat de latere types het allemaal doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tjah, het is toch ook zo dat wanneer je lane assist of acc wil dat je daarvoor ook een geschikte gateway nodig hebt omdat het anders ook niet werkt. Maar ik zou toch wel verwachten als de achterklepfunctie hier niet zo voor geschikt is dat ze het dan ook niet mogelijk mogen maken om dit dan te programmeren in de gateway.

zo weet je tenminste zeker dat het niet gaat werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Valt wel mee... Nooit een andere versie, zolang de hardware dezelfde is... Je kan bv. geen 'C' naar een 'Q' flashen...

 

grtz, dre

 

enne ben ik dan het proefkonijn of heb je der al eens geflasht ?

Op zicht doet de gateway wel zijn ding enkel het feit dat de memory zetels het niet naar behoren doen en de achterklep het niet doet. Vertel maar wat je kan doen ivm flashen en desnoods kan er nog altijd een andere gateway in toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb al m'n eigen aircounit geflashed... En ik heb een nieuw 'Q' liggen in geval van nood. Probleem is : ik moet eerst jouw gateway uitlezen, die file mailen, en dan krijg ik de aangepaste software terug om te flashen....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb al m'n eigen aircounit geflashed... En ik heb een nieuw 'Q' liggen in geval van nood. Probleem is : ik moet eerst jouw gateway uitlezen, die file mailen, en dan krijg ik de aangepaste software terug om te flashen....

 

grtz, dre

 

Wat moet je juist hebben, kan ik deze gegevens niet naar je toe sturen of bedoel je met uitlezen totaal iets anders ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Flashen van de modules gebeurt over OBD stekker... (knap hé?)... en ja gerd jan, ik kan nu ook witte en TFT tellers aanpassen, als er firmware beschikbaar is voor een bepaalde teller ook flashen..., maar er is niet zo heel veel beschikbaar...

Ik kan files van de fabrikant van de software gebruiken, of de firmware die VW beschikbaar stelt op hun update DVD's.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden