Ga naar inhoud

  • 0

RNS 510 West Europa v9


navi16

Vraag

West Europa v9 is beschikbaar. Ik heb vandaag mee rond gereden en ik moet zegen wat een verbetering ten opzichten van v8.

Wel vrij groot 5.3GB.

 

Volume: CD_7918

Date: 9.8.2012

db: EU(2012Q1)

Area: West Europe

Subarea: West

Supplier: Navteq

Version: 505.20.214.4.84

Customer Version: V9

Customer: 1627386945

Customer Info: VW

Features: V10

TPD: 2012080000

SVD: EDB_20120802

TMC: 20120706

Phoneme: Navteq

DBAL: V5.30 V6.41 V7.32 V8.200 V9.19

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
dat klopt wel maar als je dvd wil gaan verwijderen terwijl hij niet klaar is wordt je wel gewaarschuwd.

 

Inderdaad, en je kan ook volgen hoever hij staat op dat moment. Ik kreeg ook geen bericht wanneer hij klaar was maar alles werkt prima verder :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
staat er geen snelheden op die V9 ? zoals bij tom tom achtige toestanden ? (ik heb geen FLAUW idee welke map ik heb)

 

Nee zeker niet !!! RNS is niet zo goed systeem qua navigatie net als TomTom of Navigon. Geen HD Traffic ,flitsers en kaarten zijn niet erg up-to-date. POI's kan je zelf toevoegen via deze link.

http://www.volkswagen.de/de/navigation/ ... mlung.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen acoustisch signaal.... enkel als poi op de kaart te zien, maar zeker makkelijk als je in een streek rijdt waar je niet zoveel komt.

Afhankelijk van de firmware die je hebt :

FW lager dan 3800 : dan heb je een aangepaste DVD nodig om de flitpalen te installeren, en bij elke update van dat bestand heb je een nieuwe DVD nodig.

FW hoger dan 3800 : Eerste installatie en updates kunnen van SD kaart geladen worden.

 

Updates van controles stel ik zelf (ongeveer elke 2 maanden) zelf samen, en wel voor heel EU.

 

Toegelaten snelheden op de hoofdwegen staat wel standaard op de kaarten, afhankelijk van je firmware kan je die te zien krijgen.

 

@bushmaster : Als je zo een 'gestripte' DVD hebt met alleen één taal op staat die nu op een single layer DVD, terwijl de originele op een DL DVD staat. Je zal waarschijnlijk nog onderdelen missen.... en mogelijk werkt de DVD niet met alle FW versies.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@bushmaster : Als je zo een 'gestripte' DVD hebt met alleen één taal op staat die nu op een single layer DVD, terwijl de originele op een DL DVD staat. Je zal waarschijnlijk nog onderdelen missen.... en mogelijk werkt de DVD niet met alle FW versies.

ok bedankt voor de uitleg. Draait wel naar tevredenheid, en ik leer er ook nog een beetje Russisch/Pools bij haha

na die V9 update ook nog de video-in-motion update gedraaid vanaf deze site http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... or-RNS-510 en dat werkt ook, kan nu DVD kijken tijdens rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ok, ik heb nu een iso bestand 'teruggezet' naar een DL DVD. Hoe kun je zien / verifiëren of alles goed is gegaan?

 

De DVD in de RNS steken... en gebruiken vanaf DVD om te testen. Als het fout gaat krijg je als melding "CD/DVD fout", als het goed gaat kan je gewoon navigeren vanaf DVD.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ok, ik heb nu een iso bestand 'teruggezet' naar een DL DVD. Hoe kun je zien / verifiëren of alles goed is gegaan?

 

De DVD in de RNS steken... en gebruiken vanaf DVD om te testen. Als het fout gaat krijg je als melding "CD/DVD fout", als het goed gaat kan je gewoon navigeren vanaf DVD.

 

grtz, dre

 

Amen to that.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dan kan je hem copieeren naar je harde schijf en de dvd thuis laten als backup. als je de 9720 heb kan je bij pio de flitsers aan zetten. Veel plezier er mee.

 

grt Jan

 

Dank weer. Ik zal ook idd dat van de POI / flitsers eens onderzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op onze Passat cc van 2011 lukt de installatie van de v9 met flitspalen wel, maar op onze Passat variant van 2008 niet.

Toch is de rns510 (c versie) up to date: fw4120 hw03

Installeren duurt ruim twee uur en vlak voordat hij klaar is, volgt foutmelding.

Iemand een idee wat er mis is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden