Ga naar inhoud

Passat zit problemen midden achter


LuckyK3

Aanbevolen berichten

Beste Mensen,

 

Als er iemand zit in het middan van mijn Passat BJ 2004 dan zit dat niet echt lekker.

En ik weet wel hoe dat komt alleen vraag ik me af waarvoor dient die electronica daar in het midden, en mag ik dit apparaat verplaatsen naar een andere plaats?

 

Zie foto met rood omcirkeld is dat geval waar ik de naam, functie niet van weet.

Mischien dat iemand me dit kan vertellen a.u.b.

 

 

Mijn dank is groot!

 

(Weet niet hoe een mijnalbum foto hier te plaatsen zodat ieder deze kan zien. Iemand dit dit wel weet?)

 

 

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=HZU4I4LU

 

 

Gr,

 

LuckyK3

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossin is simpel:

 

 

 

 

 

 

 

 

Geen 5 personen in de wagen maar maximaal 4 :P

Overigens vreemd verhaal mbt de electronica. Ik heb het er niet zitten, maar als het er wel zit, zit het niet onder de bekleding, maar onder de bank. Dan heb je er helemaal geen last van lijkt me. Overigens is de middenzit ook niet een echte zitplaats bij de Passat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de meeste auto's zit de versnellingopnemer van de airbag in het midden onder de achterbank, ik kan mij niet voorstellen dat je dit voelt.

Je hebt toch niet toevallig een kinderzitje in het midden.

 

Ja dit voel je dus erg goed. Gisteren ook tijdens een rit van 1000KM 2 uur in het midden gezeten nou dat was geen plezier.

Nu weegt ik wel 100KG waarvan mijn kont alleen 50KG mischien daardoor? :P hahahahaha

 

Vdub + Oliver Deze foto is niet van mijn wagen maar heb ik op www.passatplus.de gevonden. :lol:

 

 

 

Gr,

 

LuckyK3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik heb er nog nooit iemand over horen klagen bij mij achter..

 

Nou mijn vriendin klaagde. Mijn Zwager. + Daarna ik getest want dacht wat zeuren die nou. Nou echt ik voel het wel hoor je krijgt gewoon een harde knobbel van dat zitten in het midden.

Ik heb dan wel een leder interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik heb er nog nooit iemand over horen klagen bij mij achter..

 

Nou mijn vriendin klaagde. Mijn Zwager. + Daarna ik getest want dacht wat zeuren die nou. Nou echt ik voel het wel hoor je krijgt gewoon een harde knobbel van dat zitten in het midden.

Ik heb dan wel een leder interieur.

 

Uhmm als je daar een harde knobbel van krijgt..... :roll::embarassed::twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden