vw passat 1.8t turbo 20v aeb motor op lpg g3 vialle
rookt de auto eerste paar meters het is niet veel maar je ziet het in je spiegel
ik zal vanmiddag is een logje proberen te maken maar ik heb het gevoel of de turbo nog zijn best doet/en je hoort hem goed
int verleden ook de carterventilatieslang gerepareerd
ik heb de auto een grote beurt gegven inclusief distr.riem en alle andere riemen
behalve de nokkenas ketting/spanner
hij rookte al voor de olie wissel.
maar mijn valt het volgende op
ik heb benzine verbruik en soms ruik ik benzine een enkele keer
als ik benzine tank dan zie ik dat aan me meter naar beneden gaan (ik heb al is gehad dat ik 2 x 15 euro benzine tankte en dat hijs nog steeds op reserve stond en een dag erna had ik ineens een bijna half volle tank)
dus benzine verbruik
rookontwikkeling gedurende eerste paar seconden
en ook duurt het lang voordat hij op 90graden sstaat de temp. meter
dan moet ik echt op de snelweg 140 gaan rijden met de verwarming uit
anders haalt ie het niet. kvs sensor is al vervangen maand geleden.
als ik dan even de motor uit zet en ga tanken en ik start hem weer staat hij mooi op 90graden
ga ik weer even cruisen dan zakt hij weer 2 streepjes. of soms meer
dus hoe harder ik rijd hoe verder hij naar de 90graden gaat maar nooit eroverheen.
Vraag
Akfoppen
vw passat 1.8t turbo 20v aeb motor op lpg g3 vialle
rookt de auto eerste paar meters het is niet veel maar je ziet het in je spiegel
ik zal vanmiddag is een logje proberen te maken maar ik heb het gevoel of de turbo nog zijn best doet/en je hoort hem goed
int verleden ook de carterventilatieslang gerepareerd
ik heb de auto een grote beurt gegven inclusief distr.riem en alle andere riemen
behalve de nokkenas ketting/spanner
hij rookte al voor de olie wissel.
maar mijn valt het volgende op
ik heb benzine verbruik en soms ruik ik benzine een enkele keer
als ik benzine tank dan zie ik dat aan me meter naar beneden gaan (ik heb al is gehad dat ik 2 x 15 euro benzine tankte en dat hijs nog steeds op reserve stond en een dag erna had ik ineens een bijna half volle tank)
dus benzine verbruik
rookontwikkeling gedurende eerste paar seconden
en ook duurt het lang voordat hij op 90graden sstaat de temp. meter
dan moet ik echt op de snelweg 140 gaan rijden met de verwarming uit
anders haalt ie het niet. kvs sensor is al vervangen maand geleden.
als ik dan even de motor uit zet en ga tanken en ik start hem weer staat hij mooi op 90graden
ga ik weer even cruisen dan zakt hij weer 2 streepjes. of soms meer
dus hoe harder ik rijd hoe verder hij naar de 90graden gaat maar nooit eroverheen.
iemand een verklaring?
mvg ak foppen
Link naar reactie
Delen op andere sites
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten