Ga naar inhoud
  • 0

Deur rechtsvoor niet meer open passat 3BG


remco.vd.eijnden

Vraag

Mijn deur rechtsvoor gaat niet meer open.. Als ik hem van slot af haal gaan alle deuren open behalve rechtsvoor....

Als ik hem open wil doen met de hendel aan de buitenzijde gebeurd er niets en met de hendel aan de binnenzijde

gaat het knopje wel omhoog, maar als ik hem los laat gaat het knopje meteen mee naar beneden..

 

Wat kan het zijn.. Het slot... Kabelbreuk...

 

Het word ook moeilijk om het deurpaneel eraf te halen met de deur dicht :roll:

 

Groeten Remco

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Deurpaneel er af zien te krijgen, het is lastig maar het kan(ook zonder schade)

Dan 12v zetten op het motortje van je cv om hem van t slot af te halen, ik weet alleen zo niet meer welke pinnetjes je daarvoor moet hebben.

Daarna het slot (laten)repareren

 

Maar hoe krijg je de 2 schroefjes los aan de onderzijde van het deurpaneel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mijn deur rechtsvoor gaat niet meer open.. Als ik hem van slot af haal gaan alle deuren open behalve rechtsvoor....

Als ik hem open wil doen met de hendel aan de buitenzijde gebeurd er niets en met de hendel aan de binnenzijde

gaat het knopje wel omhoog, maar als ik hem los laat gaat het knopje meteen mee naar beneden..

 

Wat kan het zijn.. Het slot... Kabelbreuk...

 

Het word ook moeilijk om het deurpaneel eraf te halen met de deur dicht :roll:

 

Groeten Remco

Wat nog wel eens wil helpen is tijdens het openen met de afstands bediening net boven de deurkruk op de deur te slaan.

Dit met gepast geweld uiteraard.

Heb dit ooit eens bij de buurman gedaan en na 40/50 keer ging de deur van het slot.

Toen wel gelijk een nieuw slot gemonteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Deurpaneel er af zien te krijgen, het is lastig maar het kan(ook zonder schade)

Dan 12v zetten op het motortje van je cv om hem van t slot af te halen, ik weet alleen zo niet meer welke pinnetjes je daarvoor moet hebben.

Daarna het slot (laten)repareren

 

Maar hoe krijg je de 2 schroefjes los aan de onderzijde van het deurpaneel.....

 

Als je met wat beleid te werk gaat. Dan komen die schroefjes er uit met kunstofjes waar ze ingeschroeft zitten.

Ruimte is beperkt ivm dashbord maar t kan net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mijn deur rechtsvoor gaat niet meer open.. Als ik hem van slot af haal gaan alle deuren open behalve rechtsvoor....

Als ik hem open wil doen met de hendel aan de buitenzijde gebeurd er niets en met de hendel aan de binnenzijde

gaat het knopje wel omhoog, maar als ik hem los laat gaat het knopje meteen mee naar beneden..

 

Wat kan het zijn.. Het slot... Kabelbreuk...

 

Het word ook moeilijk om het deurpaneel eraf te halen met de deur dicht :roll:

 

Groeten Remco

Wat nog wel eens wil helpen is tijdens het openen met de afstands bediening net boven de deurkruk op de deur te slaan.

Dit met gepast geweld uiteraard.

Heb dit ooit eens bij de buurman gedaan en na 40/50 keer ging de deur van het slot.

Toen wel gelijk een nieuw slot gemonteerd.

 

Had ik straks ook al geprobeerd maar zonder succes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Deurpaneel er af zien te krijgen, het is lastig maar het kan(ook zonder schade)

Dan 12v zetten op het motortje van je cv om hem van t slot af te halen, ik weet alleen zo niet meer welke pinnetjes je daarvoor moet hebben.

Daarna het slot (laten)repareren

 

Maar hoe krijg je de 2 schroefjes los aan de onderzijde van het deurpaneel.....

 

Als je met wat beleid te werk gaat. Dan komen die schroefjes er uit met kunstofjes waar ze ingeschroeft zitten.

Ruimte is beperkt ivm dashbord maar t kan net.

 

Zal ik morgen eens proberen of het lukt :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoe heb je hem nu open gekregen? Want dat heb je nog niet gezegd..

 

Ik had de accu polen eraf gehaald en weer erop gezet. Toen de auto met CV op slot gedaan en daarna weer open, toen schoot ie gelukkig open :D Gisteren avond naar Frank gereden in apeldoorn en die heeft er een ander slot in gezet :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden