Ga naar inhoud
  • 0

Kinderslot verwijderen van mijn 3B


Yippo

Vraag

Dag leden.

 

Kan een forum lid mij helpen om via VAG-COM de kinderslot functie te verwijderen.

Enkele jaren geleden is deze door Vdub erop gezet.

Alleen door 1 of andere storing springen de de deurpinnen om de haverklap op en neer als ik boven of onder de 30 km kom.

 

Zelf woonachtig in de omgeving Rotterdam.

 

Grt

Yippo

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Die man is een koning. Laatst ook geweest voor mijn Passat. Met open mond staan kijken hoe hij het slot repareerde.

Ik ga aankomende vrijdagavond, alle 4 de sloten, had ook al gehoord dat ie er goed in was. 4 sloten bij hem is niet eens 1 slot bij de stealer.

Het is wel een eindje rijden, maar dat heb ik er wel voor over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die man is een koning. Laatst ook geweest voor mijn Passat. Met open mond staan kijken hoe hij het slot repareerde.

Ik ga aankomende vrijdagavond, alle 4 de sloten, had ook al gehoord dat ie er goed in was. 4 sloten bij hem is niet eens 1 slot bij de stealer.

Het is wel een eindje rijden, maar dat heb ik er wel voor over.

 

Succes! Het is 100% het geld en km's waard, niet meer niet minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hi all.

 

Hoeveel ben ik kwijt als ik mijn deuren wil laten nakijken/repareren???

Wie moet ik hiervoor benaderen?

Op zich vind ik een ritje naar Apeldoorn geen probleem als het verholpen kan worden.

 

Diagnose tot nu toe:

Links achter en rechts achter springen de deurpinnen omlaag en naar beneden wanneer ik uit stilstand boven de 30 km/u kom. (Anti car-jack functie). Wanneer ik weer net onder de 30 km/u kom springen de pinnen op en neer. Rij je vervolgens een stukje door dan is er niks aan de hand. Kom je weer onder de 30 km/u dan springt ie weer op en neer. Zo wordt een stadsritje een heel irritant gebeuren. In de vochtige maanden lijkt de auto er meer last van te hebben dan in droge zomermaanden.

 

Grt

Yippo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hi all.

 

Hoeveel ben ik kwijt als ik mijn deuren wil laten nakijken/repareren???

Wie moet ik hiervoor benaderen?

Op zich vind ik een ritje naar Apeldoorn geen probleem als het verholpen kan worden.

 

Diagnose tot nu toe:

Links achter en rechts achter springen de deurpinnen omlaag en naar beneden wanneer ik uit stilstand boven de 30 km/u kom. (Anti car-jack functie). Wanneer ik weer net onder de 30 km/u kom springen de pinnen op en neer. Rij je vervolgens een stukje door dan is er niks aan de hand. Kom je weer onder de 30 km/u dan springt ie weer op en neer. Zo wordt een stadsritje een heel irritant gebeuren. In de vochtige maanden lijkt de auto er meer last van te hebben dan in droge zomermaanden.

 

Grt

Yippo

 

Ongeacht het probleem €50,- per deur. Kijk even op www.deurslotreparatie.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Naar aanleiding van jullie link bij dit topic ben ik vanavond bij Frank in Apeldoorn geweest (vanmiddag gebeld). Hij heeft beide achtersloten van mijn 3b variant uit 1999 vervangen. Snel, efficient en tegen een zeer redelijke prijs. Als je problemen met je sloten hebt (meestal defecte soldeercontacten in de sloten), ga dan rustig naar Frank toe. Haast onmogelijk om het zelf beter te doen en heeeel veel voordeliger dan dealer. Grote klasse!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden