Ga naar inhoud

Bumper beschermer Passat 3C Sedan


Ozzy

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar dit: http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-B6- ... 53ea17100f

 

Weet iemand het product code van deze beschermingsplaat voor de achterbumper? en hoeveel kost zo'n ding bij de dealer? ik wil er 1 hebben voordat ik op vakantie ga, volgende week.

 

Alvast Bedankt

 

Ozzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm, je heb een linkje doorgestuurd en daar kan je klikken op "nu kopen" en dan betalen en dan heb je het volgende week bij je thuis

 

Ook kan je misschien deze shop eens proberen dan heb je ze waarschijnlijk nog sneller in huis

--> http://www.bobtuning.nl/Home/tabid/78/CatID/68/Volkswagen.aspx

 

Ook denk ik dat dit geen OEM product is maar dat er enkel bij de dealer een soort beschermfolie te krijgen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wulfke

Ik moet het zo snel mogelijk hebben en graag OEM, ben nog altijd een OEM freak :mrgreen:

 

@Bm-er

Dat is precies wat ik zocht! bedankt ;)

 

@Yannick

Welke heb jij dan? ik wil wel 1 die zo eruit ziet als die ene bovenaan bij Bm-er's post, dat ziet er goed uit, ookal kost het me €100, dan koop ik het nog :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf deze, zijn mooi gemaakt en het staat wel 'dik'.

3C0071303.jpg

 

Ja, maar die heb je niet voor op de bumper he.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg te horen dat het €59,45 kost, alleen weet ik nog niet of het van ABS kunststof is of van RVS staal?? :roll:

 

Ik hoop dat het van RVS staal is :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkt 1 van kunststof te zijn.

Autohaas heeft de RVS staal bumper beschermer (nog) niet, ze gaan is navragen bij PON..

 

Dus voor degene die 1 van kunststof willen, die kost €59,45.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het, die had ik zelf ook nog gevonden, maar het ziet erna uit dat het toch na de vakantie wordt.. heb nog maar paar dagen over tot ik op vakantie ga, anders kijk ik wel hoeveel hetzelfde in Turkije kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, maar ik kijk na de vakantie wel weer, als ik er nu op ga bieden en de verkoper gaat er akkoord mee, duurd het 1 week tot ik het krijg, terwijl ik over paar dagen al weg ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb er 1 gekocht, heeft wel even geduurd met Ebay, maarja het is ook me 1e keer dat ik daarmee een aankoop doe :mrgreen:

 

Het is toch de originele geworden.

 

Nu nog hopen dat me oom het aanneemt wanneer het met de post binnen komt :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
k zou niet voor die RVS gaan, schijnen erg snel te oxideren door de pekel.

 

Ik heb em al gekocht eigenlijk.. (maar als ik het niks aan vind, kan ik het wel door verkopen, ze zijn niet echt leverbaar in NL of Autohaas Zutphen heeft ze niet..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden