Ga naar inhoud
  • 0

krakend interieur verlaagde 3c


niels@passat3c

Vraag

Hallo mede passat rijders, wie heeft er ook last van gekraak in het interieur van zijn 3c?

 

Voor de mijne verlaagd was geen gekraak maar nu na een jaar toch een aantal irritante kraakjes bij kassei-wegen en slechtere wegen.. Heb het gevoel dat het van het armsteuntje & dashboard komt wel spijtig bij zo een klasse bak...

 

Enige suggesties om dit weer kraakvrij te krijgen? Heb al met laminaat stukjes geprrobeert maar helpt niet echt..

 

ik hoor het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben er al...

 

Volgens mij heeft elke 3C last van af en toe een kraakje op een slechte wegen.. of je hier iets aan kan doen weet ik niet..

 

@Barry

Ik weet niet alles..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik ben er al...

 

Volgens mij heeft elke 3C last van af en toe een kraakje op een slechte wegen.. of je hier iets aan kan doen weet ik niet..

 

@Barry

Ik weet niet alles..

 

er bestaat zoiets als 'n ophanging voor slecht wegdek voor 'n passat, ben er zelf heel tevreden mee, maar lijkt me niet dat jij daar echt gaat in geïnteresseerd zijn, dan wordt hij namelijk verlaagd in de andere richting ;)

 

imho ga je dit zowat bij elke verlaagde auto meemaken, de schokken worden gewoon veel minder gedempt, en uiteindelijk gaat zich dat toch vertalen naar interieur en/of carrosserie toe. in 't engels zeggen ze dan : "somethings gotta give"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nu je het zegt Kristof, met standaard hoogte heb ik zelf niet heel veel last van dat gekraak, dusja verlagen is mooi, maar aan de andere kant krijg je een nadeel mee blijkbaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik ben er al...

 

Volgens mij heeft elke 3C last van af en toe een kraakje op een slechte wegen.. of je hier iets aan kan doen weet ik niet..

 

@Barry

Ik weet niet alles..

 

Dat weet ik Ozzy, maar omdat je recentelijk rubbers en dergelijke heb laten vervangen ivm kraken :wink: Vandaar mijn refereren naar jou. Er staat ook niet dat jij alles weet maar dat jij er alles van weet :angel:

 

in ieder geval wens ik de topic starter succes om zijn 3c kraakvrij te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan hem behoorlijk veel vertellen over krakend piepend geluid bij slechtwegdek en drempels, maar dit is echt van het dashboard, er was hier laatst ook een topic over, maar hoe het daar is opgelost weet ik niet, misschien dat Guyke je verder kan helpen, hij zei er iets over dat het misschien kon verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Elke wagen zal rammelen en kraken met de tijd.

Reden is omdat het daschboard uit meerdere onderdelen zijn gemaakt en onder invloed van wegen en temperaturen zetten deze wat uit.

 

Dat is de reden dat bv RR het daschboard uit 1 gegoten stuk maken om het gekraak te elimineren.

 

Heb het ook mogen ondervinden bij duurdere klasse

BMW 5 serie, X5, MB E, Cayenne die hebben dat ook alleen wat minder, ze zijn dan wel uit een hogere klasse en de prijs ook. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden