Ik start maar een nieuw topic, als vervolg op mijn topic over het vervangen van de kettingspanner waardoor de v5 de geest gaf.
Achteraf gezien is het eigenlijk een geluk bij een ongeluk, dat dit niet bij 150km/u is gebeurd.
Om te weten of het vervangen van de distributie ketting en bijbehorende zaken zin had, besloten we (mijn maat en ik) eerst de kop er af te halen, daar het kleppendeksel er toch al af was. dit is dan vrij snel te doen.
Nu bleek ook dat er 3 zuigers te veel speling hadden
de foto s zijn no even snel met een mobieltje gemaakt. De foto s spreken m.i. voor zich.
Dit is het definitieve einde van deze motor, kosten baten gerekend heb ik besloten een ruilmotor te plaatsen.
Geweldig een heel mooi blok uit een Toledo, overgenomen, nu dus alles ombouwen en uitbouwen en weer inbouwen, stap voor stap.
Vraag
plutosoft
Ik start maar een nieuw topic, als vervolg op mijn topic over het vervangen van de kettingspanner waardoor de v5 de geest gaf.
Achteraf gezien is het eigenlijk een geluk bij een ongeluk, dat dit niet bij 150km/u is gebeurd.
Om te weten of het vervangen van de distributie ketting en bijbehorende zaken zin had, besloten we (mijn maat en ik) eerst de kop er af te halen, daar het kleppendeksel er toch al af was. dit is dan vrij snel te doen.
Nu bleek ook dat er 3 zuigers te veel speling hadden
de foto s zijn no even snel met een mobieltje gemaakt. De foto s spreken m.i. voor zich.
Dit is het definitieve einde van deze motor, kosten baten gerekend heb ik besloten een ruilmotor te plaatsen.
Geweldig een heel mooi blok uit een Toledo, overgenomen, nu dus alles ombouwen en uitbouwen en weer inbouwen, stap voor stap.
Wordt vervolgd....
Link naar reactie
Delen op andere sites
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten