Ga naar inhoud
  • 0

Rare gedoe met ramen sluiten via AB


Ozzy

Vraag

Ik wou vandaag alle ramen tegelijk sluiten via de AB, ik dacht dat alle ramen gesloten.

Maar nee.. de rechter achter raam is open gebleven, ik had dit niet door, het duurde niet lang en kreeg een preek van me pa al.. die dit dus had opgemerkt :mrgreen:

 

Toen ik naar de auto liep om het effe te sluiten, probeerde ik het weer (sluiten met AB), de raam sloot, ik hoorde een paar piepjes (denk alarm) en toen ineens gingen de ramen weer omlaag, terwijl ik toch echt het knopje sluiten ingehouden had.. :blink:

 

Alleen de achter-rechter-raam deed dit.. :?::?::?:

De rest van de ramen bleven gewoon gesloten.

 

Kan iemand verklaren hoe dit nou precies zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Niet te verklaren... ook al gehad dat één raam terug een stuk open gaat. Gewoonlijk is eens opnieuw inleren genoeg om dit op te lossen. (helemaal open, knop een secondje vasthoude, dan weer helemaal omhoog, knop loslaten en dan terug omhoog doen, even vasthouden...)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga tenminste vanaf nu beter opletten met op deze manier de ramen sluiten..

Rechter-achter-raam was gewoon helemaal open, omdat ik ook standaard getinte ramen heb, viel het niet zo erg op..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ging net effe weer kijken, maar nee, ik kwam erachter dat 3 ramen het raar doen..

 

Ik deed alles open met de AB, daarna sluiten, gingen ze wel allemaal sluiten behalve die ene achter-rechter-raam.

Bij de 2e poging ging de voor-linker-raam en de 2 achter-ramen het raar doen..

 

Het viel me overigens ook nog op, dat ze allemaal een andere sluit timing hebben... :blink:

 

Nu snap ik er helemaal niks meer van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet ni hoe ik het geflikt heb.. maar het schijnt het weer goed te doen en de knipperlichten branden ook weer nadat alle ramen goed zijn afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat zijn gewoon verdwaalde mensen.. :D

 

Maarja, ik kijk nog wel een keer of het gekloot nog aanwezig is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

He Ozzy succes met je 3c 8-)

 

Kun je dit bij de 3c nog gewoon met een sleutel in de deur doen, of heeft een 3c geen sleutel gat meer?

Er zit toch een noodsleutel in dat blokje waar je mee start?

En dan een slag vasthouden bij op slot doen, en een slag vast houden bij los doen wil wel eens helpen, of bij de 3c helemaal niet meer, is dit bg praat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden