Ga naar inhoud

Dorpel met verlichting


navi16

Aanbevolen berichten

Afgelopen week was ik bezig met de inbouw van de voetverlichting.Op de site van onze duitse vrienden http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=886 heb ik een mooie dorpel met verlichting gezien van rond de 25 euro per stuk. Aangezien mijn kabel boom nog niet klaar was wou ik deze erbij hebben. Vanochtend de dealer gebeld en het onderdeel nummer doorgegeven en toen schrok ik me wezenloos :shock: volgens de dealer zijn ze 308 euro per stuk :shock:.

Hoe is dit mogelijk ??? of ben ik gek geworden ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die onderdelen hebben de eerste twee/drie (zes?) maanden nadat ze beschikbaar waren een verkeerde prijs gehad in de centrale database bij VW in Duitsland. Degene die dat doorhadden, hebben ze toen voor een prikkie kunnen aanschaffen. Op een gegeven moment heeft VW doorgehad dat de prijs van het artikel niet juist was, en hebben ze de correcte prijs in het systeem ingevoerd.

 

Nu betaal je dus de juiste prijs, en die is inderdaad 'iets' hoger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Degene die dat doorhadden, hebben ze toen voor een prikkie kunnen aanschaffen

Ik was er bij :mrgreen:

Nu is de prijs schandaaaaalig te veel voor wat het is, zeker van dat ze er geen 1 van verkocht hebben sinds de prijs aanpassing.

Trachten hun verlies te recuperen denk ik op die manier. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degene die dat doorhadden, hebben ze toen voor een prikkie kunnen aanschaffen

Ik was er bij :mrgreen:

Nu is de prijs schandaaaaalig te veel voor wat het is, zeker van dat ze er geen 1 van verkocht hebben sinds de prijs aanpassing.

Trachten hun verlies te recuperen denk ik op die manier. :blink:

Als ik naar de jaarcijfers van VW kijk zal dat niet nodig zijn.

 

Was gewoon een foutje in het system, en is nu gecorrigeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden