Ga naar inhoud
  • 0

xenon probleem


fusuy_23

Vraag

ik heb zojuist pilot pro setje gekocht 5000K

maar nu is er een probleem linkse koplamp brand blauwer als rechts het verschil zie je heel goed net als dag en nacht.

ik heb eens geprobeerd de lampjes om te wisselen van kant maar links blijft blauw aanhouden??

iemand enig idee, zou het misschien liggen aan de afstelling van mij koplamp ik zou het niet meer weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

ja, het probleem is alsnog opgelost door alleen de koplampen af te stellen hahaha.

heb gister avond eens even gekeken naar het lichtbeeld en links was hoger als rechts, veel hoger.

ik heb links omlaag gehaald en rechts omhoog nu is het lichtbeeld gelijk en kleur is ook zelfde.

heel raar dit, ik stond er ook van te kijken maar ben wel blij dat het is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zeker mooi en wat een licht komt daar vanaf zeg, ik heb xenon gemist.

en het ziet er echt mooi uit.

niet te blauw het lichtbeeld en auto zien er gelijk stuk beter uit daardoor, ik wil ook nog S6 dagrijlichten in laten bouwen en die gaan perfect samen met 5000K

allebei wit :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
je kunt ze altijd vervangen en deze als reserve houden

 

''Altijd vervangen'' wil je niet meemaken met de OEM Bi-Xenon.. constant voorbumper eraf halen om paar lampjes te vervangen.. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
er moet toch wel een optie zijn om ze nog makkelijker te vervangen?

wat wil je doen als je onderweg naar Turkije rijdt en 1 ervan klapt er?

 

Dan zit ik met een probleem, volgens mij is er eentje die je wel makkelijk nog kan vervangen, maar de andere zit echt muurvast, daarvoor moet de koplamp eraf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja joh..

hoop dat je dan zo iets niet mee maakt onderweg..

 

Anders voer ik gewoon mistlampen erbij en dan hopen op even veel verlichting :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat zo'n (dure) lampje het ineens begeeft komt niet veel voor.. meestal merk je het al dat die het begint te begeven, deze gaan langer mee dan aftermarket xenons..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Moet er bij een 3c een koplamp gedemonteerd worden voor het vervangen van een lamp??

 

Bij de normale koplamp niet, bij een Bi-Xenon koplamp wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja, het probleem is alsnog opgelost door alleen de koplampen af te stellen hahaha.

heb gister avond eens even gekeken naar het lichtbeeld en links was hoger als rechts, veel hoger.

ik heb links omlaag gehaald en rechts omhoog nu is het lichtbeeld gelijk en kleur is ook zelfde.

heel raar dit, ik stond er ook van te kijken maar ben wel blij dat het is opgelost.

 

Er zit toch altijd verschil tussen links en rechts ivm verblinden van tegenliggers? Maar volgens mij staat links dan lager afgesteld dan rechts? Of heb ik dat verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat zie je goed dat hoort ook zo, maar het was dus echt grote verschil leek net alsof eentje 6.000 K was en de ander 5.000 K

maar nu is het ook zo dat ik volgensmij de lampje ook nie goed erin heb zitten want als je van andere hoek bekijkt, zijn ze wel hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden