Ga naar inhoud
  • 0

ik weet niet hoe ik het meot noemen


Tikra

Vraag

Hoi allemaal,

 

als onze passat still staat met leutel in het slot als wij parkeren bijv. en wij de motor uitzetten, dan blijven wij de gehele tijd een geluid horen vanuit de stuurkolom - het klingt alsof een klein servomotor continu erst rechst en dann wer links rom draaid - of zoiets .. moeilijk te omschrijven maar behoorlijk irritiant - heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?

 

vr. groet

Helge

en ps: buona pasqua

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is dat niet het clima stelmotoren geluidje dat te horen is ?

Is een kwaaltje van de 3C waar niet echt iets aan te doen is, anderen zeggen wel dat het beter is met het wijzigen naar een 2010 clima.

Zelf heb ik de update gedaan naar een type 2010 clima maar heb niet de indruk of dit nu anders is dan de voorgaande clima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is dat niet het clima stelmotoren geluidje dat te horen is ?

Is een kwaaltje van de 3C waar niet echt iets aan te doen is, anderen zeggen wel dat het beter is met het wijzigen naar een 2010 clima.

Zelf heb ik de update gedaan naar een type 2010 clima maar heb niet de indruk of dit nu anders is dan de voorgaande clima.

 

Mijn oplossingen hiervoor zijn:

 

1. waaiers harder zetten

2. gewoon de airconditioner uitzetten, maar ik heb het liever constant aan, vooral nu, het nog koud is.

3. muziek harder aanzetten, maar heb geen goeie muziek dus niet 1 van de beste oplossingen.. heb geen aux in auto :mrgreen:

 

Met deze oplossingen heb je er geen/minder last van, en op zich is het niet zo heel irritant..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden