Ga naar inhoud
  • 0

Upgrade naar flatblade ruitenwisser achteraan Passat 3BG


villyman

Vraag

Ik had graag een flatblade ruitenwisser achteraan op mijn Passat 3BG stationwagen (variant) van 2004.

Ik zie die wel op een Touran van 2004 maar weet niet of die zomaar past op de mijne. Of een set van een pasat 3C?

Ik wil dus zowel de arm, afdekkap als de wisser. Ik zie dat er flatblades verkrijgbaar zijn om op het oude type arm te plaatsen maar die zoek ik dus niét.

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

 

Mvg, Tim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik had graag een flatblade ruitenwisser achteraan op mijn Passat 3BG stationwagen (variant) van 2004.

Ik zie die wel op een Touran van 2004 maar weet niet of die zomaar past op de mijne. Of een set van een pasat 3C?

Ik wil dus zowel de arm, afdekkap als de wisser. Ik zie dat er flatblades verkrijgbaar zijn om op het oude type arm te plaatsen maar die zoek ik dus niét.

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

 

Mvg, Tim.

die van een 3c zijn gewoon compatibel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey Tim, ik heb op mijn variant 3bg een achterwisser(arm+blade) van een Golf 5 zitten.. past perfect en ziet er netjes uit

Kijk even in mijn Topic 'voor de 3bg rijders' hier bij Algemeen daar vind je een foto van mijn auto met de wisser erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De mijne ligt ook rechts maar ik denk niet dat dat verschil maakt voor de wisser of arm.

Iemand een idee wat zo'n flatblade wisser, de arm en het plastic kapje origineel VW kosten? Als die maar 30 Euro in totaal kosten, dan ben ik niet goedkoper af om die in Duitsland te gaan zoeken, vandaar.

Alvast bedankt!

Tim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden