Ga naar inhoud
  • 0

Scherm MFD2 DVD type B doorgebrand


partyconcepts

Vraag

Beste Forumleden,

 

Een vraag:

Afgelopen weekend waren we met ons gezin onderweg naar de vakantie bestemming en net voordat we vertrokken begaf het scherm van onze MFD2 DVD type B.

 

Zie hier:

http://i1180.photobucket.com/albums/x41 ... -00181.jpg

 

Het apparaat werkt verder goed alleen het scherm is duidelijk doorgebrand. het scherm is los te maken op redelijk simpele wijze. En voordat ik mijn beurs moet trekken voor een nieuwe wil ik graag proberen om het scherm te vervangen.

 

Nu mijn vraag:

 

Weet iemand waar ik een los LCD scherm voor de MFD2 DVD typeB kan krijgen om deze om te wisselen?? Of waar ik eens kan informeren???

 

Bij de dealer kunnen ze me alleen een complete nieuwe RNS verkopen. En verder heb ik een aantal reparatie bedrijven gebeld en die willen het zelf repareren. Maar ik ben net zo handig en ik weet wat ik doe.

 

 

Mijn dank is alvast heel groot.

 

Pascal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Mogelijk dat je het typenummer van het lcd-scherm (als je die kunt vinden) eens in google intypt.

Denk dat je dan wel wat hits krijgt. Waarschijnlijk wel chinese of japanse sites. Maar daar kun je vaak wel goedkoop reserve onderdelen kopen.

Neem aan dat je het scherm wel van het front kunt scheiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mogelijk dat je het typenummer van het lcd-scherm (als je die kunt vinden) eens in google intypt.

Denk dat je dan wel wat hits krijgt. Waarschijnlijk wel chinese of japanse sites. Maar daar kun je vaak wel goedkoop reserve onderdelen kopen.

Neem aan dat je het scherm wel van het front kunt scheiden.

 

Thx voor de tip !!

 

Ik ga morgen inderdaad eens proberen dat ik het frontje kan scheiden. En dan kan ik ook zien of er nummers opstaa.

Zoals Wouter al aangeeft in de link is het met stekkers gekoppeld !

 

 

Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey Mausey,

 

Natuurlijk. Ik had er een gevonden van 69 euro op ebay in Duitsland ( een los scherm dan zonder knoppen en behuizing) maar deze meneer of mevrouw reageert niet )prijs misschien te mooi om waar te zijn.

Heb er nu een gevonden van 129 euro... maar de prijzen verschillen enorm. In nederland een firma gevonden die vraag er 225 euro voor..

Dus er veel prijs verschil.

Ook veel aanbod van china maar daar ben ik een beetje huiverig voor qua verzending.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Tinus,

 

Heel eerlijk. Ik had via google een afbeelding gezocht van een zelfde type passat. En niet verder gedacht.

En toevallig blijkt die van jou te zijn. Mijn excuses ervoor.

 

Ik inmiddels mijn avatar gewijzigd in een foto van mijn passat!

 

Nogmaals excuses was niet expres bedoeld!

 

en bedankt voor je reactie.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi Tinus,

 

Heel eerlijk. Ik had via google een afbeelding gezocht van een zelfde type passat. En niet verder gedacht.

En toevallig blijkt die van jou te zijn. Mijn excuses ervoor.

 

Ik inmiddels mijn avatar gewijzigd in een foto van mijn passat!

 

Nogmaals excuses was niet expres bedoeld!

 

en bedankt voor je reactie.!!

 

 

Maakt niet uit hoor, ik ben benieuwd op welke site die foto stond.. Het is een van de foto's die de garage heeft gemaakt waar ik hem een jaar geleden van gekocht heb.. Als je het nog weet hoor ik het graag. mooie bak trouwens.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

HeY Tinus,

 

Dank je wel! :D

 

Ik heb nog gezocht maar kan helaas niet vinden op welke site ik jouw afbeelding heb gevonden. Wat ik met wel kan herinneren dat ik via google"passat highline 2006" bij afbeeldingen ingetikt had en daar stond hij wij. Maar als ik dat nu doe zie ik hem niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Scherm gewisseld. Hij doet het !!

 

 

Even alle in elkaar gezet !! met Torx 6 ( had ik nog niet in de kist ) zit het display vast. Kwestie van om schroeven, flatcable vast klikken. alles weer in elkaar zetten en ja hoor !! Inbouwen en hij doet het weer.

 

Voor 69 euro en wat verzending werkt hij weer perfect!! Wat me wel opvalt is dat dit scherm niet warm wordt. Het oude scherm was echt goed warm. Waarschijnlijk heeft het daardoor ook de brui gegeven !!

 

Allemaal bedankt voor de tips en commentaren !!!

 

Tot de volgende keer

 

Grtz

 

Pascal

 

 

PS mag een slotje op

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden