Ga naar inhoud

Ervaringen VWGarage.nl Oirschot


San_TFSI

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Je link klopt niet, deze is wel goed; http://www.devwgarage.nl/

Maar om je vraag te beantwoorden: nee, daar heb ik ook (nog) geen ervaring mee. Ik ga het wel verder uitzoeken want ook voor mij is dit dichtbij.

 

Rens

Thanks, stadgenoot.. (waar zit jij ergens..?)

 

Vooralsnog ben ik voornemens naar VAG techniek in Nuenen te gaan, vanaf mijn werk is dit niet zo ver.

Mijn collega vroeg me naar devwgarage..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tilbo's

Voor de meeste reparaties en vervangingen maak ik gebruik van een oud Van Mossel monteur. Hij heeft al het gereedschap (en zo niet kan hij het bij VW lenen) en de beschikking over een garage. Hij vraagt slechts 15 euro per uur en heeft veel ervaring met Passies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie dag Tilburgers, bij van mossel zou ik hem nooit binnen brengen, afzetters.

 

Had pas een offerte opgevraagd voor 4 nieuwe conti premium 2 contact banden maat 215/55/16. Hier vroegen ze incl. Montage 1100,- euro voor!!!

 

Had een mail daarop terug gestuurd dat het banden met een goude strik/ventieldopjes waren en 5 jaar garantie op slijtage .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Banden kosten op autobandenmarkt.nl al ca 150 euro per stuk, dat ze dan bij de dealer 50-75 euro per stuk meer kosten is niet vreemd.

 

De 19" Ultrac Sessanta van Vredestein had in het begin een adviesprijs van 400 euro per stuk.. gemiddeld gingen ze toen weg tussen 160 en 200 euro per stuk.

 

Zelfde grapje halen firma's als Kwikdinges uit.. de 2e band 50% korting.. ja.. als je de bruto prijs neemt kan dat wel uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie dag Tilburgers, bij van mossel zou ik hem nooit binnen brengen, afzetters.

 

Had pas een offerte opgevraagd voor 4 nieuwe conti premium 2 contact banden maat 215/55/16. Hier vroegen ze incl. Montage 1100,- euro voor!!!

 

Had een mail daarop terug gestuurd dat het banden met een goude strik/ventieldopjes waren en 5 jaar garantie op slijtage .

 

Ik zou hem daar ook nooit naar toe brengen, alleen als de verstuivers de geest geven.. (das gratis..)

Voor banden moet je in Tilburg bij Rentmeester zijn aan de Bredaseweg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halleuw,

 

Ik zit in de Reit, vlakbij het belastingkantoor...een lichtblauw/groene Variant (nu met wieldoppen). @ TinusTG: Die ex-monteur die bij de brandweer werkt, zou je daar de contactgegevens van willen PB-en/ mailen? Ik wil o.a. binnenkort een afstandsbediening op mn cv laten inbouwen (aftermarket) en ben een kneus met elektronica....

Weet iemand trouwens of je met behulp van Vagcom de instrumentenverlichting (tellerbak) kunt instellen dat die continue brandt, en dat de deuren automatisch op slot gaan bij rijden? Ben benieuwd!

 

Gr, Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tilbo's

Voor de meeste reparaties en vervangingen maak ik gebruik van een oud Van Mossel monteur. Hij heeft al het gereedschap (en zo niet kan hij het bij VW lenen) en de beschikking over een garage. Hij vraagt slechts 15 euro per uur en heeft veel ervaring met Passies.

 

En heb ik daar nog wat aan...??? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden