martijn v o Geplaatst 7 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2012 Wat kan ik het beste gebruiken om wit (eigenlijk creme) leer te onderhouden? Mijn auto is nu 2 jaar oud en de stoelen beginnen een beetje blauw te kleuren van mijn spijkerbroek. Ik wil het graag weer oxi-action-wittter dan wit krijgen en natuurlijk lekker zacht. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nard Geplaatst 7 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2012 Met leerreiniger schoonmaken en dan voeden met een goed leerproduct dat evt. op kleur is. Kan natuurlijk ook met een leerverzorgingsproduct uit de betere meubelzaak naast ander aanbod. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jasper Geplaatst 7 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2012 Heb tot nu toe prettige ervaringen met de leerproducten van chemical guys. Maar er zullen vast nog meer goede merken zijn voor leer onderhoud. Ik doe overigens in het begin bij nieuwe spijkerbroeken een oude theedoek op de zitting, scheelt ook al veel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Driven2Shine Geplaatst 7 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2012 Er zijn verschillende producten voor die een goed resultaat neer zetten. Gliptone levert hele goede producten en daarnaast gebruik ik zelf de Leather Cleaner van Chemical Guys en de Smart Leather van Smartwax om de boel te voeden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 8 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2012 Wat Steve zegt kan ik be-amen, De Leather Cleaner en Smart Leather gebruik ik ook. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 9 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 januari, 2012 Ok dan ga ik dat proberen! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten