Ga naar inhoud
  • 0

Waterpomp vervangen of niet


R van Lune

Vraag

Maandag gaan ze de distributieriem van mijn auto vervangen. Op de vraag of de waterpomp ook gedaan werd zeiden ze van niet. Ik wilde dat toch graag dus doen ze hem toch.

De reden dat ze hem niet zouden doen is omdat deze waterpomp door een multiriem wordt aangedreven en niet door de distributieriem. De reden waarom de waterpomp wordt vervangen is omdat het ook een rol is waar de distributieriem overheen gaat. Als je alle spanrollen doen dan ook de rol van de waterpomp (dus de complete pomp)

waar doe ik nu wijs aan, de pomp vervangen of toch niet. Ik weet eigenlijk niet anders als distributieriem, dan ook gelijk de waterpomp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Zeker omdat ze een kortingsactie hebben met 60,- extra korting.

Om geen waterpomp te verwisselen??? :shock:

Dan weet ik nog een bedrijf die 60 eu korting geeft incl. waterpomp...

 

 

De 60 euro korting is juist op de waterpomp. Speciale actie deze maand. Dus zeker dat ik de pomp ook laat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zeker omdat ze een kortingsactie hebben met 60,- extra korting.

Om geen waterpomp te verwisselen??? :shock:

Dan weet ik nog een bedrijf die 60 eu korting geeft incl. waterpomp...

 

 

De 60 euro korting is juist op de waterpomp. Speciale actie deze maand. Dus zeker dat ik de pomp ook laat doen.

:thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Altijd doen, spul licht er toch af. En inderdaad de spanrollen ook.

 

:mrgreen: ik heb het laatst andersom gedaan. Bij de directieauto was de waterpomp naar zijn grootje en toen heb ik bij het vervangen ook maar de distributieriem meegepakt. Daar was ook al 8 of 9 jaar niet meer naar gekeken...... :embarassed: Geen overbodige luxe dus :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden