Ga naar inhoud

eindelijk klaar na 2 jaar!!!!interieur 3BG...


roby44

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zitten zeker een aantal zeer mooie mods bij. Tellerplaten staat super.

Alleen jammer van dat grote scherm op je dash. Waar voor dient die?

Je hebt al een grootbeeld navi en 2 schermen in de hoofdsteunen, dus zie niet de meerwaarde van een extra scherm op het dashboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen jammer van dat grote scherm op je dash. Waar voor dient die?

Je hebt al een grootbeeld navi en 2 schermen in de hoofdsteunen, dus zie niet de meerwaarde van een extra scherm op het dashboard.

 

..zit al een tijdje..wordt gebruikt tijdens langere ritten(gemiddeld 60a70.000km per jaar :shock: )om een film/music clips/serie's e.d. te bekijken 8-) ,zit lekker hoog waardoor je op je gemak een film kan bekijken... :lol:

onderste wordt gebruikt als navi scherm of voor mijn vriendin die niet mee eens is met keuze voor bovenste scherm :roll:

..laat haar lekker met koptelefoon ''goede tijden..." e.d.te kijken...lekker rustig.. :D

en achterste voor kinderen.... :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg mooi geworden zeg! Al vind ik zelf het schermpje op dashboard net iets te veel van het goeie, maar verder echt super resultaat.

Is er hier tussen de mombers niet toevallig iemand die je zou kunnen helpen met het werkend krijgen van de mf knoppen op stuur. Moet op een of andere manier toch wel mogelijk zijn aangezien je ook een rns navi erin hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestwel mooi gedaan, de Passat dan... met beige.. dat groene vind ik helemaal niks :lol:

Overigens vind ik ook bij het beige het wat zonde dat de houtinleg weg is, dat staat juist zo mooi met beige! Nu staat het wat "on-af" (naar mijn idee).

 

Zei je nou trouwens echt dat je films en series kijkt TIJDENS het rijden? :blink::shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er hier tussen de mombers niet toevallig iemand die je zou kunnen helpen met het werkend krijgen van de mf knoppen op stuur. Moet op een of andere manier toch wel mogelijk zijn aangezien je ook een rns navi erin hebt.

 

Fai heeft t in zijn passat werkend gekregen maar helaas is ie niet bereid te helpen :angry: ,ik heb hem al gevraagd maar hij wil niet eens wat uitleg of info er over geven dus laat ik t zo staan,zou mooi zijn om werkend te hebben maar als t niet gaat dan laat ik t zo :( ...t is een mooie stuur en daar gaat t om... 8-)

 

Overigens vind ik ook bij het beige het wat zonde dat de houtinleg weg is, dat staat juist zo mooi met beige

 

ik vind houtinleg ook mooi,heb ik 2 jaar in andere passat gehad maar bij deze vind ik t minder mooi staan en wat ouderwets omdat deze passat minder ''classic'' eruit ziet en wat meer naar ''sportief'' trekt en daar hoort houtinleg niet erbij...

 

 

Zei je nou trouwens echt dat je films en series kijkt TIJDENS het rijden? :blink::shock:

hahaha...meestal draai ik videoclips...maar af en toe pak ik een filmpje tijdens saaie ritten door duitsland... 8-)

..maar dan nederlandstalige(flodder :lol: ed)waar ik niet te vaak naar scherm hoef te kijken... :D ...

behalve als Tatjana in beeld komt.... :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik vind het best de moeite om te zien wat je hier aan besteed hebt, geld zweet en wsl ook tranen :)

Ivm die zwarte kopsteunen, kan je mss een rondkijken of er niemand is die ze kan overtrekken naar het beige (= goedkoper dan nieuwe denk ik)

maar die monitor op je dashbord vind ik tegenvallen, je hebt er (zoals al gezegd) al 3...

Maar al bij al vind ik dit echt een dikke ombouw :twisted:

 

 

 

Zei je nou trouwens echt dat je films en series kijkt TIJDENS het rijden? :blink::shock:

hahaha...meestal draai ik videoclips...maar af en toe pak ik een filmpje tijdens saaie ritten door duitsland... 8-)

..maar dan nederlandstalige(flodder :lol: ed)waar ik niet te vaak naar scherm hoef te kijken... :D ...

behalve als Tatjana in beeld komt.... :embarassed:

 

Nou, je zou niet de eerste zijn die ik ken (hoewel ik je niet echt ken :P ) die op deze manier zijn wagen in de prak rijdt, ik hoop enkel dat jij er nog van kan wegstappen op het einde, en niet zoals een vriend van me die in de rolstoel zit nu, ZONDER beeldschermpjes...

 

En voor je stuurwiel, ik hoop dat je hierop iets kan verderbouwen, maar het is over een MFSW uit de passat 3BG, niet over een retrofit :(

http://www.passatworld.com/forums/68-b5 ... wheel.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivm die zwarte kopsteunen, kan je mss een rondkijken of er niemand is die ze kan overtrekken naar het beige (= goedkoper dan nieuwe denk ik)

worden binnenkort vervangen door beige.. 8-)

 

 

Heb je dat oud GTI stuur nog?

 

die is al lang weg

 

mag ik je vragen waar je je beige dashboard weg hebt?

sloopauto

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Gast Anonymous

Top auto, kan je geen baan krijgen bij VW als interieur designer?

 

Waar heb je trouwens dat chromen randje rondom de pook gevonden?

Die zou ik ook wel willen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top auto, kan je geen baan krijgen bij VW als interieur designer?

:lol::lol: bedankt...

 

Waar heb je trouwens dat chromen randje rondom de pook gevonden?

Die zou ik ook wel willen...

 

chromen rand hoort bij de pook (t is een (mooie maar dure)W8 pook)...

http://www.passatplus.de/umbauteile/sch ... tknauf.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden