Ga naar inhoud
  • 0

auto start niet


barisk5

Vraag

vandaag toen ik bij mijn werk aankwam zette ik mijn auto uit deur dicht via sleutel de deuren gesloten en opeens begon de alarm te gaan zonder de pinkers eigenlijk na deze sirene kon ik deuren niet openen met mijn sleutel (wel manueel met de sleutel) en de auto kon ik ook niet starten ???????? geneen lamp brandde op de dashboard als ik de sleutel insteek

weet iemand mss wat de probleem kan zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

krijg je de wagen aan de praat door hem te koppelen met een andere wagen en zo te starten ?

Als je hem gestart krijgt kan je hem dan uitlezen op foutcodes.

Een grote kans is dat de batterij overleden is ofwel werkt de alternator niet meer. Wanneer de wagen gestart is kan je dit uitmeten, als je op de batterij geen 14,4 hebt dan laad de batterij niet bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de man van adac heeft een lader aangesloten op mijn accu en zei dat er niks aan de accu scheelde want de navi en verlichting werkt woor de rest werkt er eigenlijk niks(bagagedeur,tankdeksel, handrem,... kan het zijn dat er iets met de alarm niet klopt. ik heb het geprobeerd met mijn reserve sleutel die deed het ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Natuurlijk. Maar zo helemaal geen spanning behalve Navi en verlichting... Lijkt me een relais op het boordnetapparaat, of eventueel een grote zekering vooraan de zekeringkast in de motorruimte, of een zekering in de zekeringkast in de motorruimte...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden