Ga naar inhoud

Passat 3AA: Alweer nieuwe climatronic unit


bm-er

Aanbevolen berichten

Op de IAA schijnt de Passat (3AA) met weer een nieuwe Climatronic unit te staan. Dat is dan de derde. Foto is er nog niet, maar het zou om deze unit gaan:

db2010au01603-large-2275993998751494300.jpg

 

Ziet er inderdaad beter uit dan de twee knoppen versie, en ook is er weer een display. Hoewel dat laatste er een stuk kleiner uitziet.

 

Zou die in 2011 Week 45 of in 2012 week 22 geintroduceert worden? De mijne wordt volgende week al gebouwd, dus ik ben in elk geval te laat. Ach ja, weer een mod op de lijst :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste filmpje op de IAA met nieuwe climatronic bedienpaneel is al verschenen (vanaf 23 sec.)

http://www.youtube.com/watch?v=6Ka0tqedfFM

 

 

ff OT: Zien jullie dit topic ook alleen als je Bekijk Nieuwe Berichten kiest? Als ik Bekijk Actieve Onderwerpen kies, staat het er niet bij! Ik denk dus dat niet iedereen dit topic ziet.

Heb forumbeheer al geinformeerd, maar daar is nog niks uitgekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste foto van een Passat is opgedoken. Vind het persoonlijk wel een flinke verbetering. Ook is het weer mogelijk om in halve graden de temeperatuur in te stellen. (Dat we ooit zonder hebben gekund.....)

De beide displays vallen wat weg door de belichting, maar ze zouden links en rechts weer terug moeten zijn.

bild1-4942187546647657500.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier een foto als de unit aan staat. Displays zijn goed te zien.

climatronic-4737786616208514296.jpg

Wow, dit ziet er weer gelikt uit.

Mijn wagen is nu bijna 4 jaar oud, ik moet weer heeeel hard gaan sparen nu.

Maar tegen de tijd dat ik weer een nieuwe bij elkaar gespaard heb zal wel versie 8, of zelfs een volledig nieuwe Passat er zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden