Ga naar inhoud
  • 0

binnenkant lens koplamp 3c schoonmaken ?


sandieman

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Destijds heeft er wel iets op het forum gestaan van het schoonmaken van een lens.

Echter was dit van een 3bg dit werd gedaan met een niet pluizend doekje en een oude antenne van een 3b/3bg.

De waas was toen wel weg, bij mij zit er ook zo'n waas maar ik denk niet dat dit zo hoort te zijn bij een 3c

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal er eens op gaan letten als ik ergens een 3c zie staan en dan even in de koplamp gluur :embarassed:

Of ze dit allemaal hebben of dat het soms voorkomt.......

Zoals ik het bij mijn eigen lamp zie zou ik verwachten dat schoonmaken voordeel oplevert.

Met name nu het steeds later licht wordt en al eerder donker is.

 

Ik heb zeker geen haast bij die foto, investering in familie gaat altijd voor.

(ook al is het je schoonmoeder)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Licht van de 3c is toch belabberd. Een leuke pilot xenon doet wonderen...

 

Die witte waas is ongeveer standaard...

 

Wat praat jij nou weer voor poep...Heb bixenon met witte bochtverlichting en Hypers. Kijken wat het beter doet; een setje Pilots of oem... :lol:

 

De beschreven 'waas' zit ook op nieuwe lampen. Tuurlijk, de tand des tijds maakt het erger, maar ik heb twee nieuwe lampen en die hebben allebei een lichte waas voor de lens...Ik dacht namelijk ook met nieuwe lampen mooie transparante lenzen te hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
YEP beide zelfde, maar er loopt bij eentje wel een soort lijntje door (alsof er een slak doorheen is geglibberd)

Bij mijn lampen hetzelfde, het is inderdaad net of er bij een een natte drubbel over gelopen is, ze zien er niet echt helder uit, was al zo bij aanschaf maar ik ga hier nog voordat de garantie verlopen is over klagen en vragen hoe dat zit. Ik heb er Xenon in zitten en vraag me af of deze waas de lichtopbrengst belemmert maar je wilt toch zoveel als mogelijk is. Als ik wat weet laat ik het horen cq lezen :idea:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden