Ga naar inhoud
  • 0

Hoe snel maak je vag auto open


Fai

Vraag

Mijn advies blind plaat erop enz

 

zo stel je auto`s en je radio enz ik heb dit ook ff getest :twisted: en het werkt :mrgreen:

 

zie link er daar staan er veel meer

 

Groetjes Fai

 

 

 

en voor de nieuw auto ook

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
maar dat 2e filmpje snap ik niet helemaal die auto is toch niet open?als het kapje eraf is.

 

Dan volgt filmpje 1........... :mrgreen:

 

 

yep dat klopt

want mensen denken dat zijn auto geen cilinder slot heb opzijn auto maar hij is verstopt achter de kapje en dan zie

je 1e film hoe makkelijk gaat

 

en dan is je Volkswagen RNS510 Fabrieksradio (OEM) weg enz en je als je standaard alarm heb van vw en die gaat ook uit via de cilinder slot ik heb het getest op een de neiuwe Glof 6 GTI vandaar 8-)

 

het is beste dat je extra alarm in bouwt met lose handkasje niet op je klapsleutel .

 

Groetjes Fai

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik geloof er niets van al dit zo makkelijk is waarom rukken ze je raam of slaan ze je raam er uit om je radio te stelen?

Heb bovendien een interieur sensor die niet uitgaat als je de deur open met de sleutel ik moet een code intoetsen om het alarm uit te zetten

 

 

waarom rukken ze je raam of slaan om ze dom zijn en ze weten niet :twisted:

 

 

 

interieur sensor die niet uitgaat wel uit bij 3B 3BG Golf 6 seat ENz

 

ik zeg probeer het maar bij je auto 3c met je steutel achter je kapje :mrgreen:

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb ook het idd dat als de cylinder in de deur zit dat het allemaal zo makkelijk niet gaat.

als ik in de auto zit en hem op slot laat doen krijg ik hem ook niet meer open vanaf binnen.

 

 

ik hem ook niet meer open vanaf binnen :arrow:

 

dat is logish jij zit in je auto toch :roll: en van af buiten doe je deur open met je sleutel.

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb ook het idd dat als de cylinder in de deur zit dat het allemaal zo makkelijk niet gaat.

als ik in de auto zit en hem op slot laat doen krijg ik hem ook niet meer open vanaf binnen.

 

 

ik hem ook niet meer open vanaf binnen :arrow:

 

dat is logish jij zit in je auto toch :roll: en van af buiten doe je deur open met je sleutel.

 

Groetjes Fai

 

dat bedoel ik niet als je in de auto zit en hem op het alarm doet/slot dan kun je wel aan de deur hendel trekken dan gaat je deur pin ook omhaag maar de auto niet open.

daar komt bij dat als de cilinder in de deur zit de cilinder niet blijft staan zoals in het filmpje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden