Ga naar inhoud
  • 0

aan te passen waarden


vlkswgnpsst

Vraag

De site van gerrit bevat op het eerste zicht zeer veel informatie , maar ik kan niet gevonden krijgen wat ik wil .

Zijn zoekfunctie lijkt niet te functioneren , krijg telkens een foutboodschap . Dat maakt het er natuurlijk niet makkelijker op . Ook hier heb ik op het forum gezocht , maar ik kreeg geen resultaten op 'sportstand' .

 

Mijn vraag is nu :

In module 2 (autom.transm) zou er een optie zitten om in plaats van de default 'dynamic' een optie sportstand vast in te stellen . Hij gaat dan niet leren en kiezen/balanceren tussen economic en sport vermoed ik , maar altijd de sportafstelling kiezen .

 

Nu zoek ik dus welke waarde ik juist zou moeten aanpassen om dit te activeren op een Passat van 04/2010 .

Kan iemand me een linkje bezorgen op de site van Gerrit waar ik dit kan terugvinden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het instellen van de sportstand moet ik nog doen . de waarde die er momenteel in staat komt niet overeen met Gerrit zijn site , ben dus wat terughoudend .

 

Zou het ook kunnen dat in een 3C standaard het "oude" tiptronic systeem actief staat ? Als ik met tiptronic werk en kickdown geef dan schakelt hij namelijk nooit terug ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden