Ga naar inhoud

oefenen met de dap 500


passat2010

Aanbevolen berichten

ik had vandaag wat tijd over dus heb me ff uitgeleefd met de dap nadat mijn vrouw zich uitgeleeft had met de schuurspons en jif op mijn deur.ik heb het met commandant gedaan om te kijken of het iets uithaalde en meot zeggen dat het resultaat er voor commandant erg goed uitziet.

 

ik heb gedaan

 

2 runs m3 op monnelle geel

1 run m4 op monnello geel

1 run m4 op hex ped oranje

1 run m5 op oranje

1 run m5 op hexped groen

1 run 3m glaze op hexpad zwart

met de hand afgetopt met commandant creamwax 7

hieronder het resultaat voor en na.

post-10973-1423826080,9171_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij durft zeg. (eigenlijk bedoel ik gewoon te zeggen dat het gekkenwerk is wat je doet maar laat ik het netjes houden)

Commandant heeft geen afbrekende schuurkorrel, dit betekent dat hoe lang je ook doorpolijst je zult altijd dezelfde (grove) cuttingfactor hebben. Het afbouwen van je polijstresultaat vindt dus in jouw testgeval alleen plaats door de afbouw in pads.

Blijf aub uit de buurt van mijn auto :evil:

edit: ik zie dat je je DAP te koop hebt gezet. Nu al toe aan een fijne Festool Shinex? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Commandant is oldschool en super, zolang je er mee om weet te gaan!!!

Blijkbaar niet voor de tere poetszieltjes bestemd :oops:

 

Maar om het in combi te gebruiken met een machine........ *ouch*

 

needless to say: resultaat ziet er goed uit.

 

 

Grote vraag blijft: wat heb je in godsnaam gedaan dat moeders de vrouw met een schuurspons en jif je auto bewerkt :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

de jif voor de goede werking als je je deur wil vergallen en het gaat om mijn oefendeur in de schuur.

ik heb de commandant gebruitk om te bekijken wat dat doet.

en i.d.d recht was voor en het linker vak na.

commandant mag dan rommel zijn maar het resultaat vindt ik erg goed.

de afbouw in pads is me aardig gelukt.

 

hat andere vak ga ik met de poorboys ssr serie doen kijekn wat dat voor resultaat geeft

 

gr roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

er word veel te veel geluld over producten dit en producten dat word er een beetje pist van

jullie zouden beter een goede meet organiseren en het ons een goed leren en voordoen dan zou ik het pas allemaal echt gaan geloven :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

er word veel te veel geluld over producten dit en producten dat word er een beetje pist van

jullie zouden beter een goede meet organiseren en het ons een goed leren en voordoen dan zou ik het pas allemaal echt gaan geloven :angry:

 

 

hey

 

ik heb bij de meeting in oss een clinic geregeld :wink: je hebt je nog niet ingeschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er word veel te veel geluld over producten dit en producten dat word er een beetje pist van

jullie zouden beter een goede meet organiseren en het ons een goed leren en voordoen dan zou ik het pas allemaal echt gaan geloven :angry:

Rustig, rustig Guyke, je weet dat ik 2 juli had willen komen naar je meeting, ik had echter andere (uiteraard belangrijkere) zaken te doen op die dag.

Overigens valt je reactie bij mij onder het "amateurvoetbalclubsyndroom"Als je bij zo'n club (of willekeurig iedere andere vereninging) roept dat het beter cq. anders kan, dan wordt er direct geroepen "doe het dan zelf". Dit zou betekenen dat je nooit ergens een verbetering mag voorstellen of mag roepen dat je denkt dat het beter kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er word veel te veel geluld over producten dit en producten dat word er een beetje pist van

jullie zouden beter een goede meet organiseren en het ons een goed leren en voordoen dan zou ik het pas allemaal echt gaan geloven :angry:

 

bij de autohaas meeting heeft jee13 dat toch gedaan? (tenminste ik heb er veel van geleerd)

en bij de hoornseplas meeting heeft ThaMystery en Blasta way ook een aantal mensen het een en ander uitgelegd over meg en smartwax.

 

Guyke, je bent gewoon zo behulpzaam :!: dat je altijd bij andere onder de motorkap aan het sleutelen bent dat je dingen mis die jou interesseren. :embarassed: zie het niet als een belediging, maar als een compliment. je staat altijd klaar voor mensen met vragen, maar het nadeel is dat je dit dan mist....

edit geld ook voor appi de lasser.. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

er word veel te veel geluld over producten dit en producten dat word er een beetje pist van

jullie zouden beter een goede meet organiseren en het ons een goed leren en voordoen dan zou ik het pas allemaal echt gaan geloven :angry:

 

 

hey

 

ik heb bij de meeting in oss een clinic geregeld :wink: je hebt je nog niet ingeschreven.

 

meeting in oss is helaas op een zondag , heb al teveel zondagen vrijaf genomen van mijn zelfstandig werk , en mijn vriendin blijft helaas niet voor me inspringen :(:(

 

wat moet ik dan doen iedereen aan zijn lot overlaten en gewoon niemand meerr helpen en gewoon fuck jou zeggen , helaas zit dat niet in mijn genen en zal ik blijven helpen waar ik kan , helaas mis ik dan ook altijd heel wat moois van een meeting

 

en ik ben zeer rustig hoor , soms eens een uitlating die jullie niet gewend zijn van mij kan eens helpen mensen wakker te schudden die dan ineens een goeie mooie poets meeting organiseren :mrgreen:

 

dus als jullie geen poetsmeeting organiseren , fuck jou all :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden