Ga naar inhoud
  • 0

Geen trekkracht


supergrover

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een passat uit 2002 1.8t gechipt door JD tot 200pk.

echter is er nu geen trekkracht komt langzaam op snelheid, ik heb de wagen uit laten lezen en er werd mij verteld dat er niet genoeg turbodruk is.

Dit zou weer komen omdat er een klep open blijft staan, kan iemand mij vertellen wat voor klep dit is?

Hij heeft hem wel aangewezen en de benaming verteld maar geheugen als een zeef!

Was een metalen soort cilindervormig apperaatje van een cm of 10

Als iemand weet wat ik bedoel, kan diegene mij dan zeggen wat het is en hoeveel een nieuwe eventueel kost?

 

Groeten Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Degene die hem heeft uitgelezen zag dat het vooral met de turbodruk te maken had lmm is vorig jaar vervangen en ik hoop dat die nog wel goed is.

Er werd volgens mij gesproken over de waste gate of zoiets, een klep die bij te hoge druk van de turbo open gaat.

Die zou open blijven staan??

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Achterop het blok zit de combiklep, die lijkt het meest op je beschrijving, wat waren de foutcodes?

 

Waar zat het betreffende probleemgeval?

Hoi,Arjen,

Als deze klep niet meer goed sluit-heeft dat dan ook gevolgen voor de turbodruk!

Groeten Ron.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mathijs,

 

Heb ik nog niet goed kunnen ontdekken ding zit ook zo ver weg , helaas laat mijn lijf het ook niet echt toe om zo lang te blijven staan pff.

Ga er wel snel iemand naar laten kijken, hij rijd verder prima alleen tsjaa er zit geen kracht in.

Lijkt Gerard Joling wel heeft er ook geen kracht meer voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jouw lichamelijke gesteldheid is mij bekend.. verwacht dus ook niet dat je alles maar meteen zelf kan, misschien kun je eens een PB doen richting Dennistdi ofzo, die zit ok=ok ergens in Zuid-Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden