Ga naar inhoud
  • 0

Rainclosing


Charles16v

Vraag

Even een vraag hierover. Waar staat deze functie eigenlijk standaard uit???

Heb hem nu geactiveerd via vagcom en komt nu dus ook op mijn groot mFa waar ik hem uit of aan kan zetten.

 

is er een rede voor om het standaard niet te laten weer geven.? Zelfde geld overgens ook over de functie ata-cofirm.

 

Werkt overgens perfect als het gaat regenen gaat hij netjes dicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Regensensor :

 

Adres 9, centr.elec.,coding, -> 'RLS' kiezen in dropdownmenu, coding helper -> rainclosing aanvinken.

Adres 46, comfort, daar moet je maar eens door de bytes bladeren en lezen... staat ergens 'Rain closing permanent', deze moet je ook aanvinken...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Regensensor :

 

Adres 9, centr.elec.,coding, -> 'RLS' kiezen in dropdownmenu, coding helper -> rainclosing aanvinken.

Adres 46, comfort, daar moet je maar eens door de bytes bladeren en lezen... staat ergens 'Rain closing permanent', deze moet je ook aanvinken...

 

grtz, dre

 

ja maar de vraag is of iemand weet waarom volkswagen dit niet standaard activeerd. als de techniek er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

O jawel, de vraag van charles kan ik niet beantwoorden.... :mrgreen::mrgreen: Het is echt onbegrijpelijk dat dat niet gedaan wordt. Alles zit erin, waarom het gewoon niet aanschakelen... :roll:

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Misschien is VW bang om schadeclaims te krijgen. Er zal maar net een klein kind met de vingertjes aan je raam zitten terwijl de regensensor denkt dat het regent. Het is natuurlijk allemaal wel beveiligd maar ik denk dat ze liever op veilig spelen.

 

 

Ook hier is aangedacht. Je kunt het raam heel makkelijk tegenhouden.

Dit werkt egt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Misschien is VW bang om schadeclaims te krijgen. Er zal maar net een klein kind met de vingertjes aan je raam zitten terwijl de regensensor denkt dat het regent. Het is natuurlijk allemaal wel beveiligd maar ik denk dat ze liever op veilig spelen.

 

 

Ook hier is aangedacht. Je kunt het raam heel makkelijk tegenhouden.

Dit werkt egt perfect.

Ow geprobeerd dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Misschien is VW bang om schadeclaims te krijgen. Er zal maar net een klein kind met de vingertjes aan je raam zitten terwijl de regensensor denkt dat het regent. Het is natuurlijk allemaal wel beveiligd maar ik denk dat ze liever op veilig spelen.

 

 

Ook hier is aangedacht. Je kunt het raam heel makkelijk tegenhouden.

Dit werkt egt perfect.

Ow geprobeerd dan?

 

Yes, en ik niet alleen.

Geloof me nou maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden