Ga naar inhoud
  • 0

CV probleem


andre_m

Vraag

En dan niet in huis :)

 

Het is raar, als ik mijn Passat afsluit, krijg ik geen bevestiging door de knipperlichten.

Na 3x (de a.b.) indrukken krijg ik die wel. Bij openen van portieren gaat ie wel open maar zelfde verhaal.

(Dit resulteerde dat ik mijn licht niet had uitgedaan en met een lege accu stond omdat

de lichtzoemer niet afging)

 

Met de sleutel in het slot, doet de bestuurderskant het niet maar kan alleen de deur openen.

(Is dat die beveiliging dat je alleen kan instappen in 1 deur?)

 

Hoe kan ik nu weten/testen waar het aan ligt?

 

thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Maar het hoeft maar in 1 deur te zitten. Bij mij is er ook 1 gemaakt, maar nu is die in de passagiersdeur weer stuk. Soms gaat deze niet de eerste keer open en mijn knipperlichten gaan vaak niet aan bij het op slot doen. Zwak punt helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Meestal als de knipperlichten het niet meteen doen betekent dit dat er van 1 of meerdere deuren geen terug melding komt dat de deur ook daadwerkelijk dicht of open is.

 

Als je iemand weet die hem voor je kan uitlezen dat zie je het zo.

Als je dit niet hebt dan moet je handmatig op zoek.

 

Het probleem kan of in het slot zitten of vaak een kabelbreukje in de 1 of meerdere slurven waar de kabelbomen naar de deuren doorheen lopen.

Ik zou beginnen met zoeken in de deur achter de bestuurder, en zo je weg rondom maken tot je alle deuren gehad hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Er zitten 2 bruine draden met een kleurtje in (dacht uit mijn hoofd, bruin met oranje en bruin met groen) voor de aansturing van de modules.

Je hebt minimaal 1 draad nodig maar 2 is beter :)

 

 

Kee, zal even kijken of ik t voor elkaar krijg.

 

Bedankt zover :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zet mijn probleem maar even hier bij. Mijn linker achterdeur pinnetje gaat niet geheel omhoog daardoor blijft deze deur dus ook op slot, als je dan van binnenuit het pinnetje verder omhoog trekt gaat de deur wel open. Maar als ik dan de deuren weer op slot wil doen via de afstandbediening gaan alle deuren op slot behalve die deur. Het viel mij laatst op dat de alarmverlichting als ik de auto op slot wil doen geen reactie krijg maar als ik het open doe dan knippert hij wel.

Alle binnenverlichting doen het wel als de deuren via de afstandbediening een open of dicht opdracht krijgen.

Dus word dit een ritje richting Apeldoorn (Frank) of ..........?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden