Ga naar inhoud

Car update. Leren deurpanelen


dieseltje

Aanbevolen berichten

Vandaag begin ik met de ombouw van het interieur van mijn Passat.

Een complete set notenhout inbouwen en tevens mijn 4 spaaks stuur vervangen voor een 3 spaaks leren highline stuur. Het notenhout decor is niet moeilijk. kwestie van klikken en schroeven; maar tegen het vervangen van mijn airbag stuur kijk ik wel een beetje op.

 

Verder heb ik inmiddels 2st7 inch TFT schermpjes gekocht die ik nog binnen moet krijgen. Deze ga ik dan tzt in de hoofdsteunen inbouwen.

 

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat voor set haal je er uit qua kleur en wat voor type DIN (enkel of dubbel)?

 

Ik heb met Cohen geruild; ik had carbon enkeldin. Inmiddels ook al een dubbeldin hout liggen voor evt inbouw mfd of multimedia set dubbeldin.

Ik twijfel nog of ik een losse DVD speler onder de armsteun bouw of dat ik een dubbeldin media systeem koop.

Wat ik wil is veel te duur. heb een systeem gezien waarbij de kinderen achterin gewoon DVD kunnen kijken terwijl de navigatie werkt en ik naar de radio kan luisteren.... dit soort systemen loopt aardig op naar de € 2000,= en dat gaat net :shock: boven het budget

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ombouwen nam niet veel tijd in beslag. Het stuur wisselen was eigenlijk in een kwartiertje gebeurd. Geen airbag geplofd en er branden geen lampjes dat er een airbag storing is.

Het meeste tijd koste het kopen van een Torx 55 sleutel. Die verkopen ze alleen in speciaal zaken en niet bij karwij of Gamma. Nu nog ff de auto door de wasstraat en dan weer wat foto's schieten oja... ook de kenteken plaat houders van de site monteren.....

Foto's plaats ik vanmiddag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de wasstraat heb ik maar overgeslagen want dat heeft nu niet veel nut; het komt hier met bakken uit de lucht.

Toch maar even een paar foto's gemaakt. Dus svp geen commentaar over hoe schoon mijn passat wel niet is :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je nu met het oude stuur/airbag gedaan?

 

Oude stuur en airbag heb ik opgeruimd in mijn opslag. is tekoop

gewoon een standaard stuur met airbag helemaal compleet

 

hoe heb je eigelijk de asbak voor eruit gekregen? Ik heb dit ook eens geprobeerd maar het lukte mij voor geen goud :(

 

Dimitri

 

Er uit halen is niet het probleem, duwen en trekken.... als jeweet hoe hij geklickt zit in de console. het terugplaatsen kost meer moeite, moet je de armsteun verwijderen om het netjes te doen.

Op het forum staat een beschrijving hoe dat moet. zal je de link wel toe mailen

Link naar reactie
Delen op andere sites

netjes hoor, al ben ik geen liefhebber van hout

 

Je had al 3 spaak niet ?

 

gr Jee

 

ps wat is dat slotje? bij tankontgrendeling, alarm ?

 

de 3 spaak heb ik een week of 2 geleden via MP op de kop getikt.

Dat slotje is geloof ik voor het afsluiten van de kofferbak dan gaat die niet open met de centrale vergrendeling. is dat niet standaard???

Link naar reactie
Delen op andere sites

op foto zie ik 4 spaak,

 

maar je hebt een sportline? of zijn dat de stoelen van een trendline ?

 

gr Jee

Auto is van 2001, toen was er geloof ik nog niet een sportline. Het is van origine een trendline. maar zolangsaamaan een "mijn eigen keuze"line :lol:

 

over een week of twee komt er ook de chroom trim aan de buitenkant op. en de w 8 binnen verlichting

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vorige week heb ik de binnenkant van mijn passat onderhanden genomen, met hout en een highline stuur.

Vandaag zijn de Highline stootstrips gemonteerd. Helaas was de Tokspeed onder gril nog niet binnen dus die is niet gemonteerd.

Het bleek achteraf toch best wel een redelijke operatie.

De oude strips die op de deuren geplakt zaten, gingen er redelijk gemakkelijk af. Helaas laat de lijm wel heel wat troep achter. Dat moest dus verwijderd worden. Flink poetsen dus.

Toen de bumpers demonteren om de strips die op de bumpers zitten te kunnen vervangen. Je kunt dit uiteraard doen zonder de bumpers er af te halen alleen zijn de strips dan later ook gemakkelijk door een passant weg te halen. Als je de bumpers demonteerd kun je binnen in eerst de borg pluggen eruit halen en later weer terug zetten.

Hierbij de foto's. Helaas is mijn auto nog steeds niet gewassen en zijn de foto's in de garage genomen dus echt super zijn ze niet.

post-2559-1423822100,8963_thumb.jpg

post-2559-1423822101,0213_thumb.jpg

post-2559-1423822101,1151_thumb.jpg

post-2559-1423822101,162_thumb.jpg

post-2559-1423822101,2245_thumb.jpg

post-2559-1423822101,3026_thumb.jpg

post-2559-1423822101,3494_thumb.jpg

post-2559-1423822101,3963_thumb.jpg

post-2559-1423822101,4744_thumb.jpg

post-2559-1423822101,5213_thumb.jpg

post-2559-1423822101,5838_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden