Ga naar inhoud
  • 0

Airco / climate control defect.


elmar

Vraag

HI,

 

Sinds vorige week doet mijn airco het niet meer..

Ik dacht dat het onvoeldoende vulling zou zijn, maar na een controle en een refill bleek de airco pomp nog steeds niet aan te slaan. Wat zou de volgende stap kunnen zijn? Wat komt het vaakst voor, in het meest slechte geval zal de pomp zelf defect zijn lijkt mij. Wat voor kosten zouden hiermee gemoeid gaan?

 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring en kundigheid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dank voor de reacties. Ik heb vanavond de accupolen losgehaald en even tegenelkaar gehad..

Toen weer terug vast gezet en de motor gestart.. Wat me nu opviel (en ik weet niet of dit dus al was) Was een redelijk aanwezig sissend geluid! Ik weet niet zeker of het blazen of zuigen was.. en voorzover ik kon zien kwam het rechts van het blok (2 liter FSI)

 

er zitten (als je recht van boven op het blok kijkt) rechts onder 2 messingkleurige koppelstukjes.. en het leek daar in de buurt vandaan te komen.. Ik heb geprobeerd te voelen, maar het was een beetje warm ;)

 

IMG-20110530-00017.jpg

IMG-20110530-00018.jpg

 

Mischien maar even verstandig om hem weg te brengen lijkt me? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kan dat? want de pomp slaat verder niet aan .. en ook als ik hem op 'econ' laat staan sist het daar..

 

naja, ik breng hem maandag wel naar de dealer.. Mogen ze het me vertellen ;) ik ben ook maar een n00b op dat gebied.

iig bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden