Ga naar inhoud
  • 0

Lijst van boordnet nr's


shadow1

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
He Ronald, zag vanochtend je bolide rijden. Ziet er strak uit hoor :thumb:

 

Ja moeten we een keer afspreken. Ben nu bezig met mijn Mercedes W123 bj.83. Deze heeft 8 jaar op stal gestaan. Wil mijn zoon nu mee gaan rijden, ja belasting vrij he...

 

Dan zat ik er vast niet in, waar heb je de auto gezien dan? Op weg naar Groningen zeker?

Heeft je zoon de golf weggedaan dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, een blonde dame achter het stuur.. :? Reed onder viaduct N33 richting Delfzijl.

 

Mijn zoon heeft de golf nog niet weggedaan, eerst moet de Mercedes weer op kenteken/ gekeurd worden. Ben blij dat ik destijds deze auto ( voor weinig) gekocht heb, vlg's veel mensen/ info de laatste echte Mercedes gemaakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik meen dat mijn Passat (2006) een 3C0 937 049 C (21 Byte (Highend) FSH) boordnetmodule

Nu heb ik een RNS310 gekocht, welke moet ik dan hebben?

 

  • 3C0 937 049 G 21 Byte (Highend) FSH
  • 3C0 937 049 L 23 Byte (Highend) FSH
  • 3C0 937 049 AL 30 Byte (Highend) FSH
  • 3C8 937 049 F 30 Byte (Highend) FSH

 

Auto heeft voorruitverwarming...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kan volledig mis zijn maar denk niet dat de RNS iets te maken heeft met het boordnetapparaat, de gateway daarentegen kan misschien wel een invloed hebben

:shock:

Zijn dat niet 2 dezelfde dingen dan? Je leest de ene keer dit, dan dat namelijk...

Anyway ik heb geen zin in een lege accu (wat bij de RNS510) wel voorkomt met een te oud exemplaar namelijk. Zit er zelf helemaal niet in deze electronische materie, dus vandaar mijn vraag :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kan volledig mis zijn maar denk niet dat de RNS iets te maken heeft met het boordnetapparaat, de gateway daarentegen kan misschien wel een invloed hebben

:shock:

Zijn dat niet 2 dezelfde dingen dan? Je leest de ene keer dit, dan dat namelijk...

Anyway ik heb geen zin in een lege accu (wat bij de RNS510) wel voorkomt met een te oud exemplaar namelijk. Zit er zelf helemaal niet in deze electronische materie, dus vandaar mijn vraag :wink:

 

Dat probleem met lege accu door RNS is afkomstig van verkeerde gateway.

Boordnet zorgt gewoon voor de sturing van de uitgangen, bv xenon, gewone lichten, mistlichten, achterlichten,...

De gateway is een apparaat die zorgt voor de communicatie tussen de met de can-bus gekoppelde apparaten.

Dacht dat de verkeerde gateway ervoor zorgt dat de communicatie met de RNS niet goed verloopt waardoor de RNS niet naar zijn ruststand gaat wanneer het contact wordt afgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden