Ga naar inhoud
  • 0

*PIEEEEP* STOP *PIEEEEEP* STOP *


Oliver

Vraag

Zoiets staat mij dus te wachten als ik weer eens hard het klaverblad bij Hoevelaken induik. Heel kort daarop komt er een waarschuwing in mijn display te staan dat ik een "brake failure" heb. Neem maar van mij aan dat die brake failure best meevalt en de ho-ijzers nog volop werken.

 

Bij de garage weten ze ook van niets. Remvloeistof is ok, remblokken en schijven nog niet zo lang geleden vervangen en auto verkeert in top conditie.

 

Niet dat ik hier nou wakker van lig, maar ik vroeg me af of ik (weer eens) de enige ben die zoiets heeft of dat enigen van jullie nu ook een "aha-erlebnis" hebben.

 

Groet,

 

Oliver

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

bremsbelag prufen

Dat is wat de mijne zegt, ff een iritant piepje erbij en je schrikt je de tandjes. In veilige modus naar de garage alwaar de blokken nog in top conditie blijken. Maandje later, weer gepiep. Van de week FF snel laten uitlezen, kunnen ze gelijk mijn relais van de richtingaanwijzer doen, APK,tje erbij, beurtje en de remvloeistof vervangen. Gelijk de automatischebak olie verversen (leuke tips!) en klaar is Cees.

Ben benieuwd naar het bonnetje........

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden