Ga naar inhoud
  • 0

egr verwijdert


nailhead

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb bij mijn afn ook het stuurventiel en alle overbodige slangen verwijdert.

Rest van de slangen vervangen door kunstof pneumatiek slangen.

Na een aantal jaren gaan de standaard gebruikte slangen snel lekken of scheuren.

Op het forum kom je veel storingen tegen die hier mee te maken hebben.

Stekker van het stuurventiel isoleren en vastmaken zodat er geen sluiting ontstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Maar mijn vraag is kan de gehele klep ook weg?

 

Als je de plaatjes plaatst voor boven en onder,dan is de klep helemaal weg.

 

Dat is niet waar, dan is het verbindingsbuisje weg, de werkelijke klep(stift) zit loodrecht onder de ufo waar het vacuumslangetje aan zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat is niet waar, dan is het verbindingsbuisje weg, de werkelijke klep(stift) zit loodrecht onder de ufo waar het vacuumslangetje aan zit.

 

Als ik het plaatje op het inlaatspruitstuk zet en de klep met buis verwijder,en het andere plaatje op het uitlaatspruitstuk zet,heb ik alleen nog een vacuumslangetje wat ik moet afdoppen?

 

http://www.home.zonnet.nl/leeoscar/imag ... gr_weg.jpg

 

Foto van internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een heeeele oude topic van up to date info voorzien :D

Zojuist gebeld met de dealer. Als je kenteken opgeeft vinden ze hem niet. De plaatjes zijn voor een industrie motor. Dan vinden ze hem wel.

Kosten:

 

Plaat: 038 131 925A

Kosten: 3.29 ex

 

Pakking: 03L 131 547D

Kosten: 3.58 ex

 

Oude nummer van de pakking was 038 131 547A

 

Afmetingen en dikte konden ze niet vertellen stond er niet bij. Misschien dat iemand van ons kan bevestigen dat bovenstaande ook op een AVF 130 pk tdi past

 

 

Foto van google:

post-12103-1423829216,3615_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden