Ga naar inhoud
  • 0

tokspeed lijst


varilex

Vraag

hey,

ik heb vandaag mijn tokspeed lijst uit duitsland binnen gekregen.

alles is oke aangekomen, maar om hem te monteren moest ik op hun site kijken voor de uitleg hierover.

heb het eens een keer of vier bekeken maar vind het maar een raadsel.

kan aan mij liggen, maar kan dit ook anders?? de plaatjes moet je er op vast lijmen en dan voorboren of zo??

niet echt plug and play, iemand tips of ervaring met het monteren??

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

staat zeker netjes ja!!

yep, ik had ook de bouwpakket versie, beetje rommelen met lijm.

eigenlijk best sneu als je de doos opent en je ziet er allemaal losse meuk in zitten, dit verwacht je niet voor een dikke 70 euro.

en wat de mistlampen betreft, de passat heeft alle opties behalve koplampverstelling en mistlampen.

weet ook niet waarom daar op bezuinigt is, eigenlijk vind ik het zonder mooier en cleaner staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
de passat heeft alle opties behalve koplampverstelling .

 

Je hebt van die geluksvogels die af-fabriek xenon hebben, die hebben automatische hoogteregeling. Het kan bij jou ook zo zijn dat iemand naderhand die org. xenon units heeft ingebouwd en dan past het motortje niet.. bestaat de schakelaar wel maar doet ie niks is dat apk-afkeur.

 

zet je verlichting maar eens aan en zet DAARNA pas de auto op contact, als het goed is bewegen je lensen omhoog etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarschijnlijk heb je ook mistlampen hoor, maar hebben ze daar lege roosters in gezet.

Dat gebeurd wel meer, maar een bg met met de rest wel en geen mistlampen is haast niet te vinden.

Hoeveel standen heeft je schakelaar op stadslicht 1 klik eruit of 2.

Denk dat je de roosters verweiderd de draden wel hangen ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wat vdub zegt klopt!! als je de lampen aan zet, zie je de straal van laag naar omhoog gaan.

dus ja, ze gaan automatisch.

wat de mistlampen betreft, de roosters heb ik er nooit uitgehaald dus ik weet niet of er een voorbereiding ligt.

ook de schakelaar heb ik nooit op die standen geprobeerd, zal eens kijken vanmiddag.

wel grappig nou je het zegt van die koplampen, jeziet ze wel omhoog gaan maar staat er eigenlijk niet bij stil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jouw auto is zo aan het kenteken te zien een import wagen, dus kan het heel goed kloppen dat er geen mistlampen in zitten.

In duitsland was dit een optie. Hier in NL zijn de mistlampen onderdeel van het standaard pakket bij een 3BG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden