het forum al wat doorgespeurd en ik zie dat de deursloten een populair item zijn, althans; de niet werkende deursloten. Bij mij ook zo: rechtsvoor én linksachter.
Even stapsgewijs:
1. Een paar weken geleden stopte LA ermee.
2. Iets later begon RV te haperen.
3. Via internet een slot RV kunnen scoren.
4. Er in gesleuteld en nu werkt RV helemaal niet meer... (ook niet met het oude slot er op).
5. Aan LA nog niet toe gekomen omdat het vervangen van de thermostaat nogal wat meer tijd opslokte dan begroot.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat RV en LA een en ander met elkaar te maken hebben, maar ik kan het niet meer vinden, helaas. Wie weet meer, of is het duidelijk dat de comfortmodule aan vervanging toe is?
Tevens gisteren ook iets aparts meegemaakt en ik ben benieuwd wat de reden daarvan is en of iemand anders het al eens heeft meegemaakt: ik sloot de auto af met de afstandbediening en portier RV met de sleutel. Ik denk dat ik het slot opende (terwijl het nog open was). Op dat moment gingen alle vier de portierramen naar beneden.
eh?
Ik ben er inmiddels wel achter dat de Passat 3B tegen de 200.000 km best storingsgevoelig is als het om elektronica gaat. Het rijdt geweldig, maar voorlopig blijf ik nog wel een tijdje sleutelen. Jammer en niet verwacht.
Vraag
Koemi
Heren,
het forum al wat doorgespeurd en ik zie dat de deursloten een populair item zijn, althans; de niet werkende deursloten. Bij mij ook zo: rechtsvoor én linksachter.
Even stapsgewijs:
1. Een paar weken geleden stopte LA ermee.
2. Iets later begon RV te haperen.
3. Via internet een slot RV kunnen scoren.
4. Er in gesleuteld en nu werkt RV helemaal niet meer... (ook niet met het oude slot er op).
5. Aan LA nog niet toe gekomen omdat het vervangen van de thermostaat nogal wat meer tijd opslokte dan begroot.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat RV en LA een en ander met elkaar te maken hebben, maar ik kan het niet meer vinden, helaas. Wie weet meer, of is het duidelijk dat de comfortmodule aan vervanging toe is?
Tevens gisteren ook iets aparts meegemaakt en ik ben benieuwd wat de reden daarvan is en of iemand anders het al eens heeft meegemaakt: ik sloot de auto af met de afstandbediening en portier RV met de sleutel. Ik denk dat ik het slot opende (terwijl het nog open was). Op dat moment gingen alle vier de portierramen naar beneden.
eh?
Ik ben er inmiddels wel achter dat de Passat 3B tegen de 200.000 km best storingsgevoelig is als het om elektronica gaat. Het rijdt geweldig, maar voorlopig blijf ik nog wel een tijdje sleutelen. Jammer en niet verwacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten