Ga naar inhoud

Hoe paars is Violet Touch


passatb6

Aanbevolen berichten

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat vind ik weer te laag (wat een gezeur he). De banden moeten net helemaal zichtbaar zijn, dat vind ik het mooiste. Als ik op deze manier wil gaan verlagen zal ik of andere velgen moeten nemen, of de wielkasten behoorlijk moeten laten optrekken.

 

Bedankt voor de photoshop! Geeft wel een goed idee zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Update-je....

 

Ik heb in de afgelopen periode best veel ongein gehad met mijn auto (gekraak inde b-stijl... www.motor-talk.de staat er vol van/over) en tot op heden is dit niet opgelost. Laatste stap is dezelfde die Leen zijn auto op dit moment ondergaat (naar de importeur terug), maar omdat ik daar ook geen beterschap van verwacht ben ik naar een andere auto gaan kijken. Hoogstwaarschijnlijk wordt het een Touareg, 3.2V6 met behoorlijk wat fratsen. Morgen of donderdag neem ik het definitieve besluit na de proefrit (juni 2003 / 80dkm).

 

Dit zou hem zomaar kunnen worden (is gereserveerd):

 

touareg.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug in jaren, dat klopt, maar ik ben per 1 oktober van baan veranderd en ben ook terug gegaan in kilometers) van bijna 38dkm naar goed 13dkm en ik verwacht dat deze het best nog wel redelijk doet :-)

 

Waarom geen nieuwe... niet de euro's voor en ik wil er even niets meer bijleggen. De frustratie met de Passat is iets te ver opgelopen.

 

Of er gas in komt... staat niet in de planning. Gezien het geringe kilometrage moet dit wel op te brengen zijn.

 

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaars geen paars (dat rijmt :-)), maar hopelijk kraakt deze niet. We gaan het meemaken.

 

Desalnietemin ben ik nog niet heel blij.... deze Passat is echt mijn auto zoals ik hem wil hebben.. en dan deze ellende... een behoorlijke teleurstelling!

 

In iedergeval bedankt voor de complimenten voor de Touareg, ik vind hem zelf super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jos, dikke koets....gelukkig valt z'on Touareg minder op :-)....

 

Heb je eindelijk een auto waar ze ook een leuke reclame spot van gemaakt hebben.....heb je al z'on bodywarmer en een paar groene laarzen.....

 

Ik ben benieuwd. Overigens hoor ik van een vriend van mij (werkzaam bij een vw-dealer, dat de Touaregs ook een bovengemiddeld bezoek aan de garage vragen: je bent dus gewaarschuwd.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden