Ga naar inhoud

Hoe paars is Violet Touch


passatb6

Aanbevolen berichten

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zoooooooooooooooooooo, we zijn aangekomen hoor (gisterenavond om 21.00 was ik thuis. Maar eerst met mijn vrouw bijgebabbeld en naar de videoopnamen gekeken. Weinig gefotografeerd deze ronde.

 

De belevenis is in een woord WAANZINNIG! Een aanrader voor iedereen.

Het personeel van het hotel (Ritz Carlton) en Autostadt zijn zeeeeeeeeeeeeer gastvrij en behulpzaam. Dit heb ik niet eerder zo meegemaakt. Je voelt je echt welkom!

 

De prijzen.... mmm... ik geloof dat ik niet helemaal meer van deze wereld ben, ik moest EUR 10,- voor een Baco betalen... het vreemde was dat ik het het ook nog waard vond (door de manier waarop je bediend wordt en de gehele ambiance er omheen). Het weer liet zwaar te wensen over, maar voorruit.... Maarrrrrrrrrrrr het gaat om de auto!

 

De auto... SUPER. de 2.0TDI DSG bevalt goed, op de terugrit hebben we er zo'n 550km opgezet. In Duitsland tot zo'n 150km/per uur gereden, maar het gemak waar dat mee gaat, geweldig gewoon.

 

Wat mij wel opviel is dat er toch een paar zaken veranderd zijn t.o.v. het 2006-model. Allereerst de zonneklep, deze was dubbel uitgevoerd, nu weer enkel. Maar waar ik zeker achteraan ga is het feit het Alarm-plus schijnbaar ook aangepast is. Had ik in mijn vorige auto de mogelijkheid om afzonderlijk het interieur-alarm en hellingshoek-alarm uit te schakelen, nu zit er alleen een knopje voor het interieur-alarm (waar is de hellingshoekdetector/alarm gebleven...?)

 

Hier twee foto's vanuit het sombere Autostadt, de kleur kan een stuk harder knallen overigens, maar een fotoreportage volgt snel:

 

passat2007vt1.jpg

passat2007vt2.jpg

 

De eerste complimenten al gehad op Autostadt vanwege de gedurfde kleur (wordt schijnbaar nog weinig gekozen).

 

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle complimenten en het warme "welkom terug" in die Heimat :-)

 

Gisteren de winterbanden eronder gelegd, de zon gaat schijnen vandaag, dus dat wordt zeker een photoshoot.

 

@Bieg,

Ja, we hebben er bijzonder van genoten. Het is met recht een hele erlebnis. 2 dagen zijn te kort, er is gewoonweg zoveel te zien in Autostadt. Een aanrader voor iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vwfrits, dieseltje,

 

de kleur doet veel! Ik heb nog niet eerder zoveel complimenten gehad over een kleur (ook niet over mijn paarse Golf IV). Het maakt heel wat los, en vooral positieve reacties. Erg leuk!

 

Inmiddels 1100 km op de auto gezet en de DSG bevalt super! In de D-stand is hij soms wat snel met opschakelen, maar dat is een kwestie van wennen. Even snel inhalen gaat goed door zelf even terug te schakelen via de paddles op het stuur. Subliem!

Ik ben (weer) helemaal blij :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dik hoor: paddles aan het stuur: erg gaaf om te hebben...kom ik aan met mijn 6H :-( Het was kiezen: of een comfortline met dsg of een highline met een schuifdak: toch maar voor het laatste gekozen. Z'n schuifdak....dat komt ook omdat we ook een cabrio hebben...ondanks de airco.

 

Heb je jouw vorige ingeruild....een vriend van mij had een passat nu een eos en wil dol graag weer terug....ik begrijp wel waarom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eentje is overleden nadat we hem voor de tweede keer wilde openmaken. Dit lukte niet, maar hierdoor was hij wel lek geworden. Dus de fohn er opgezet, geen effect, toen voor een heater gezet.. gesmolten.... foutje bedankt.

 

De andere zit nu bij iemand anders in zijn Passat en ik moet dus twee nieuwe units gaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden